کد خبر 1035566
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
زیدان

یک سایت فرانسوی امروز ادعا کرد که زین الدین زیدان سرمربی رئال قصد دارد ازهدایت این باشگاه در پایان فصل کناره گیری کند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید شب گذشته با شکست وایادولید به صدر جدول لالیگا برگشت. 100 روز سلطه بارسا در لالیگا با برتری یک گله شاگردان زیدان در ال سوریا پایان یافت و زیزو حالا توانسته تیمش را به عنوان مدعی اول قهرمانی اسپانیا بدل کند.

سرمربی فرانسوی که تابستان 2018 و پس از دو سال و نیم بسیار موفق از هدایت رئال استعفا کرده بود، ماه مارس گذشته بار دیگر به باشگاه محبوبش بازگشت اما نتوانست در سه ماه پایانی فصل، تغییری در روند بد رئال ایجاد کند. 

بیشتر بخوانید:

رئال با سبقت از بارسلونا صدرنشین شد

روند رئال در شروع فصل جاری هم خوب نبود و به خصوص شکست در زمین مایورکا باعث شد تا زمزمه های برکناری زیدان شنیده شوند. اوضاع اما تغییر کرد و رئال مادرید حالا یک تیم کاملا متفاوت با چند ماه پیش است.

طبق ادعای "soccerlink.fr"، زیدان پس از شکست رئال از مایورکا که شایعات مربوط به اخراجش و آمدن مورینیو شنیده شد، از فلورنتینو پرز رئیس رئال آزرده خاطر شده است. رابطه این دو دیگر مثل سابق نیست و زیدان قصد دارد در پایان فصل از هدایت رئال کنار برود.

یکی دیگر از عوامل اختلاف بین پرز و زیدان، مخالفت آقای رئیس با جذب پوگبا است. زیدان تاکید کرده بود که پل پوگبا مهره تعیین کننده او برای فصل جاری خواهد بود ولی در نهایت با جذب او موافقت نشد.

طبق ادعای این سایت، زیدان اگر بتواند رئال را قهرمان اروپا کند، کناره گیری اش قطعی خواهد بود و مقصد بعدی وی نیز باشگاه یوونتوس است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس