کد خبر 1035540
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
دبیاسی

سرمربی ایتالیایی که در هفته اخیر از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران یاد شده، حالا گزینه سرمربیگری تورینو است.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر از جانی دبیاسی به عنوان تازه‌ترین گزینه جانشینی مارک ویلموتس بلژیکی در تیم ملی فوتبال ایران یاد شد و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد؛ دبیاسی گزینه مدنظر این فدراسیون به منظور سپردن هدایت تیم ملی نیست، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که این مربی ایتالیایی برای عقد قراردادی دو و نیم ساله با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده و تنها امضای رسمی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید:

وزارت ورزش مذاکره‌ای با دبیاسی نداشته است

سایت « inews24.it» اما حالا خبر می‌دهد که دبیاسی 63 ساله یکی از گزینه‌های جانشینی والتر ماتزاری در تورینو در صورت اخراج این سرمربی ایتالیایی است. بر اساس این گزارش، شکست تحقیرآمیر 7 بر صفر شنبه شب تورینو مقابل آتالانتا در هفته بیست‌ویکم سری A ایتالیا جایگاه والتر ماتزاری را در تورینو به شدت متزلزل کرده و بازی فردا شب (سه‌شنبه) با میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا آخرین فرصت این سرمربی 58 ساله برای حفظ جایگاهش در این تیم است، هر چند اخراج وی اجتناب‌ناپذیر است.

بر اساس گزارش این سایت ایتالیایی، جانی دبیاسی، چزاره پراندلی، لوئیجی دی‌بیاجیو و داویده بالاردینی گزینه‌های اصلی جانشینی والتر ماتزاری در تورینو هستند.

تورینو در حال حاضر با 27 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس