معامله قرن نمایه

یک تحلیلگر فلسطینی به تشریح گزینه های فلسطینیان برای مقابله با طرح «معامله قرن» پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری وفا، «واصف عریقات» تحلیلگر فلسطینی به تشریح گزینه‌های پیش‌روی فلسطینیان جهت مقابله با طرح به اصطلاح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» پرداخت.

بر اساس این گزارش، عریقات اظهار داشت که اگر ترامپ روز سه شنبه پس از دیدار با بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز رسماً از معامله قرن رونمایی کند، احتمالاً شاهد تشدید مقاومت مردمی علیه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی باشیم.

بیشتر بخوانید:

استقبال جهاد اسلامی از ابتکار«هنیه»

افزایش سطح آماده‌باش ارتش اسرائیل در کرانه باختری

تحلیل عطوان از مجوز اسرائیل برای سفر به عربستان

واکنش شدید پادشاه اردن به طرح آمریکایی «معامله قرن»

عریقات تصریح کرد که ملت فلسطین گزینه‌های زیادی برای مقابله با معامله قرن پیش‌روی خود دارد از جمله تشدید مقاومت در هر مکانی.

وی افزود که یکی دیگر از این گزینه‌ها تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک در تمامی کشورها است، زیرا معامله قرن معامله‌ای صرفاً بین ترامپ و نتانیاهو است و نه بین کشورها و حتی در داخل رژیم صهیونیستی هم بر سر آن توافق و اجماع وجود ندارد و طبق آخرین نظرسنجی‌ها، بسیاری از اسرائیلی‌ها از ترس تشدید عملیات‌های مقاومتی ضد اسرائیلی مخالف رونمایی از معامله قرن هستند.

عریقات تاکید کرد که اعلام رسمی معامله قرن فلسطینیان را مجبور به مقاومت در برابر آن با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن خواهد کرد، زیرا مقاومت برای ملت فلسطین یک فرهنگ است که از آغاز اشغال فلسطین بوده و همچنان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس