کد خبر 1035476
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
سعید رمضانی

سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: برای اینکه یاد و خاطره مرحوم ناصر حجازی را زنده نگه دارم در دیدار مقابل الکویت کُت او را پوشیدم.

به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. بازیکنان تمرین ریکاوری را در دبی انجام دادند و امروز نیز یک جلسه تمرینی در دوحه قطر خواهیم داشت تا به خوبی آماده بازی فردا شویم.

وی افزود: الریان تیم قدرتمندی است، اما بچه‌های ما باهوش هستند و می‌دانند کار تمام نشده است. ضمن اینکه کادر فنی برای این بازی برنامه خاصی در نظر گرفته است تا به امید خدا با عبور از این مرحله وارد مرحله گروهی شویم.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعید رمضانی به عصبانیت فرهاد مجیدی

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره سفر خسته‌کننده آبی‌پوشان از دبی به تهران و در نهایت از تهران به دوحه گفت: با وجود خستگی و سفر خاص ما به دبی، همه تلاش کردند برابر الکویت نتیجه خوبی کسب کنیم، این بار نیز سفر ما به دلیل حضور در تهران و سفر به دوحه، شرایط خاصی رقم خورد، اما بازیکنان تلاش می‌کنند که تأثیری در اهداف آنها نخواهد داشت.

رمضانی در مورد اینکه در بازی با الکویت کویت کُت مرحوم ناصر حجازی را برتن کرده بود، گفت: دوست داشتم در اولین دیداری که روی نیمکت استقلال می‌نشینم، یاد و خاطره ناصرخان را زنده نگه دارم تا با اجازه بزرگان روی نیمکت بنشینم. به همین دلیل، کُت مرحوم حجازی را پوشیدم. خدا را شکر در بازی با الکویت نیز نتیجه خوبی کسب کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 1
    دست بردارید از این کارها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس