کد خبر 1035257
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
محمدرضا اکبریان گل محمدی

بعد از حضور یحیی در راس کادرفنی پرسپولیس با توجه به سابقه او نگرانی هایی بابت کار کردنش با ستاره‌ها چه داخل زمین و چه خارج از زمین مسابقه وجود داشت.

به گزارش مشرق، آمدن یحیی گل‌محمدی با درخشش و برد و اتفاقات خوب برای پرسپولیس همراه بود. اگرچه سرخپوشان نیم‌فصل اول را با کالدرون با 5 پیروزی پی در پی به پایان رسانده بودند اما نگرانی های زیادی برای شروع نیم‌فصل دوم و بازی با مدعیان وجود داشت. بازی با تیم‌هایی که سرمربی آرژانتینی مقابل آنها عملکرد خوبی نداشت. یحیی اما اولین قدم را مقابل تراکتور مدعی با اقتدار آغاز کرد. این برد علاوه بر سه امتیاز نکات مثبت زیادی را در خود داشت. اگرچه هر اتفاقی در بازی اول نمی‌تواند معیار و فاکتور مناسبی برای قضاوت و پیش بینی اینده باشد اما شاید بتوان آن را یک نشانه خوب برای ادامه‌ای روشن دانست.

بعد از حضور یحیی در راس کادرفنی پرسپولیس با توجه به سابقه او نگرانی هایی بابت کار کردنش با ستاره‌ها چه داخل زمین و چه خارج از زمن مسابقه وجود داشت. حفظ ثبات کادرفنی و سرپرستی در اولین قدم اما نشان داد که گویا کاپیتان سابق پرسپولیسی‌ها این بار با تجربه بیشتری به نیمکت تیمش بازگشته است و علاقه‌ای به تکرار تجربیات تلخ گذشته ندارد. در داخل زمین هم همه چیز به نفع ستاره ها بود.

کمال کامیابی‌نیا بعد از مدت‌ها که از بند مصدومیت رها شده بود به ترکیب ثابت بازگشت و عملکرد بسیار خوبی هم داشت. اگرچه حضور کمال در ترکیب اصلی به خاطر محرومیت محسن ربیع خواه بود اما اقتدار فاز دفاعی پرسپولیس در این بازی احتمال هرگونه تغییر در زوج کمال و نورالهی را کم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اظهارات گل‌محمدی بعد از اولین برد با پرسپولیس

شجاع و جلال حسینی اولین بازی نیم فصل دوم را در کنار هم آغاز کردند و شاید دوران سیستم چرخشی به پایان رسیده باشد. مهم ترین اتفاق اما درون دروازه افتاد. جایی که بیرانوند بعد از هفته‌ها حضور در ترکیب اصلی را با کلین شیت تجربه کرد و به روزهای اوجش بازگشت. او از بازی فولاد در هفته دهم طعم کلین شیت را نچشیده بود. از آن زمان بیرانوند دو بازی درون دروازه ایستاد و دروازه‌اش باز شد و بعد از آن هم روی نیمکت رفت. حالا با آمدن یحیی، او بازگشت به ترکیب را با یک کلین‌شیت شیرین همراه کرد.

علی علیپور بعد از یک نیم فصل پر از فشار و انتقاد با گل زدن مقابل تراکتور شروع بسیار خوبی را تجربه کرد. علیپور علاوه بر گلزنی یک پاس گل هم به امیری داد. پرسپولیس در این بازی بعد از مدت ها تکیه اش را از روی مهدی ترابی برداشت و با درخشش وحید امیری و علیپور یک برد بسیار ارزشمند را تجربه کرد.

اگرچه سیزده هفته دیگر پیش رو باقی مانده و این مدت زمان طولانی می تواند تمام پیش بینی‌ها و تصورات را برهم بزند اما اولین و مهم ترین قدم یحیی در پرسپولیس با اتفاقات بسیار خوب برای ستاره‌ها و تیمش همراه بود. اتفاقی که پرسپولیس را از نظر روحی و روانی به شرایط قبل بازگردانده و نوید ظهور تیم مقتدر سه فصل گذشته را به هواداران می دهد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس