کد خبر 1035219
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
محمدرضا اکبریان گل محمدی

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد که داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر, قضاوت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش مشرق، نوید مظفری درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور و اعتراضات شدیدی که بازیکنان و مربیان دو تیم به تصمیمات او در جریان بازی داشتند, اظهار داشت: تا زمانی که کمیته انضباطی با این اعتراضات مقابله نکند و تا زمانی که یکی از اعضای کادر فنی وقتی که اخراج می‌شود, تهدید به بیرون کشیدن تیم از زمین می‌کند و باید با خواهش اجازه این کار را به او ندهند, این روند ادامه پیدا خواهد کرد. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ در ادامه حساس‌تر هم می‌شوند, اگر کمیته انضباطی با این صحنه‌ها برخورد قاطع نکند, شرایط بدتر هم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اوساگونا باید سه بار اخراج می‌شد

وی درباره تعداد زیاد کارت‌های زردی که داور در دیدار پرسپولیس - تراکتور نشان داد، خاطر نشان کرد: شاید داور فقط در یکی یا دو صحنه, آنهم در وسط زمین در تشخیص خطا‌ها دچار اشتباه شد و در کل قضاوت خوبی داشت. بیشتر کارت زرد‌ها فقط عکس‌العمل داور به رفتار‌ بازیکنان بود.  قضاوت این بازی با توجه به حساسیت آن خیلی سخت بود، ولی اکبریان عملکرد خوبی داشت. متأسفانه بازیکنان ما عادت کرده‌اند که با هر سوت داور اعتراض کنند.

این کارشناس داوری درباره اخراج ساکت الهامی, یادآور شد: ما نمی‌دانیم در آن صحنه چه اتفاقی رخ داده است و چیز زیادی در تلویزیون مشخص نبود. فقط من دیدم که داور چهارم داور بازی را صدا کرد و دیگر نمی‌دانم که موضوع چه بوده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 1
    بستگی داره ...حالا که تراکتور باخته زمین و زمان باید زیرآوار تهمت له بشن
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 2
    به گفته پژمان مربی تراکتور امروز روز خوبشون نبود. داوری هم که خدا رو شکر پرسپولیس رو قلع و قمع کرد. بعد تراکتوری ها دو قورت و نیمشون هم باقیه.
  • جواد IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    کارشناس داوری اقای نوید مظفری نگید بگید طرفدار چند اتشه پرسپولیس درباره داوری چه نظری داده
  • رضا IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    فوتبال ما مثل همه ارکان مملکت سیاسی شده و کاریش هم نمیشه کرد.
  • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    3 0
    بله کاملا داور عملکرد قابل قبولی داشت به بازیکنی که خطا می کرد کارت نمی داد به کسی که روی او خطا می شد کارت می داد تا پرسپولیس راضی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس