کد خبر 1035041
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
استوکس

فروش بیرانوند، سود خوبی را نصیب پرسپولیس کرده و قرار است مدیران تیم بلژیکی طی دو، سه روز آینده مبلغ 150 هزار دلار را به حساب پرسپولیس واریز کنند. همین موضوع باعث شده منابع مالی جذب استوکس فراهم شود.

به گزراش مشرق، از مدت‌ها قبل باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب آنتونی استوکس، مهاجم پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی بود. مهاجمی ایرلندی و سرشناس که با وجود تلاش‌های فراوان مسئولان پرسپولیس پیش از دریافت قراردادش راضی به حضور در تهران نشده بود، اما روز گذشته محمد حسن انصاری‌فرد در برنامه «فرمول یک» به صورت رسمی اعلام کرد موانع پرسپولیسی شدن این بازیکن برطرف شده و او وارد تهران می‌شود.(طبق گفته مدیرعامل پرسپولیس قرار بود این مهاجم شب گذشته به ایران سفر کند) اتفاقی که خوشحالی هواداران پرسپولیس را به همراه داشت و آنها را از کمبود مهاجم، خلاص کرد. داستان حضور استوکس در پرسپولیس اما حکایت جالبی دارد. مهاجم مدنظر سرخ‌پوشان که اعلام کرده بود تا پیش از دریافت 40 درصد از مبلغ قراردادش به تهران نمی‌آید سرانجام راضی به حضور در پایتخت ایران شد تا طبق گفته انصاری‌فرد در تهران پولش را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند شاگرد ویلموتس می‌شود

 پول استوکس از کجا تامین شد؟

قرار است علیرضا بیرانوند در پایان فصل جاری به بلژیک برود. طبق توافقی که باشگاه پرسپولیس با طرف بلژیکی داشته قرار است طی روزهای آینده در دو قسط بخشی از مبلغ توافق شده برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود. فروش بیرانوند، سود خوبی را نصیب پرسپولیس کرده و قرار است مدیران تیم بلژیکی طی دو، سه روز آینده مبلغ 150 هزار دلار را به حساب پرسپولیس واریز کنند. همین موضوع باعث شده منابع مالی لازم برای جذب استوکس فراهم شده و او که چند روزی است با هزینه باشگاه در امارات به سر می‌برد برای سفر به تهران رضایت دهد. روز گذشته اخبار متناقضی درباره مدت‌زمان قرارداد استوکس منتشر شد، اما جالب است بدانید براساس شنیده‌های «فرهیختگان» مدت زمان قرارداد این مهاجم 6 ماهه و قابل تمدید به یک سال‌ونیم است.

 نقطه‌ضعف پرسپولیس، نقطه قوت شد

پرسپولیس حالا سه مهاجم قدرتمند دارد. علی علیپور که عنوان آقای‌گلی را یدک می‌کشد. آنتونی استوکس که در محوطه جریمه خطرناک است و گلزن به شمار می‌رود و کریستین اوساگونا نیز در تمرینات قابل قبول ظاهر شده است. منابع آگاه می‌گویند شب گذشته علیرضا بیرانوند در جلسه‌ای با انصاری‌فرد گفته: «من در 18 قدم مدعی هستم و هیچ مهاجمی جرات ندارد توپ را از من رد کند، اما زیر دست و پای اوساگونا می‌مانم.» شنیده‌هایی که نشان می‌دهد این مهاجم، نقطه قوت سرخ‌پوشان در بازی‌های آینده خواهد بود و نقطه ضعف پرسپولیس را به نقطه قوت این تیم تبدیل می‌کند و طبعا با حضور استوکس کیفیت قرمزها در فاز تهاجمی نیز بهتر خواهد شد.

 نه خنت، نه خنک!

خنت، خنک یا خنگ! این باشگاهی بود که از آن به‌عنوان مقصد جدید علیرضا بیرانوند یاد می‌شد. گلر شماره یک سرخ‌پوشان شب گذشته در جلسه‌ای با محمدحسن انصاری‌فرد به گفت‌وگو نشست و در آن جلسه عنوان کرد بلیتی به مقصد ترکیه در دست دارد که ساعت 03:30 بامداد روز شنبه، می‌تواند تهران را به مقصد استانبول ترک کند تا مقدمات لازم برای عقد قرارداد با باشگاه بلژیکی را فراهم کند. بسیاری از هواداران می‌دانند که بیرانوند بندی در قراردادش دارد که طی آن می‌تواند پس از پرداخت 700 هزار دلار، سرخ‌پوشان را ترک کند. مبلغی که باشگاه مقصدش قبول کرده آن را پرداخت کند. در آن جلسه انصاری‌فرد از بیرو می‌خواهد یک نیم‌فصل دیگر در پرسپولیس بماند زیرا در حال حاضر باشگاه منابع مالی لازم را برای جذب دروازه‌بان جدید در اختیار ندارد و بازی‌های آسیایی را هم نمی‌توان با یک گلر به پایان رساند. به همین دلیل بیرانوند قبول می‌کند در پرسپولیس ماندگار شود و در پایان فصل به بلژیک برود. البته یک نکته مهم در این میان وجود دارد که انصاری‌فرد و باشگاه اجازه ندارند آن را تایید کنند. باشگاه مقصد بیرانوند در واقع خنت نیست! او با باشگاه آنتورپ به توافق رسیده تا قراردادی سه ساله را امضا کند. در واقع باشگاه مقصد به بیرو اجازه داده تا پایان فصل در تیم سرخ‌پوشان بماند و با این وجود، دو قسط 150 هزار دلاری را به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد. مابقی مبلغ هم که چیزی حدود 400 هزار دلار است بعد از دریافت رضایتنامه به حساب پرسپولیس واریز خواهد شد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس