کد خبر 1035040
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
آلودگی هوا نمایه

عضو شورای شهر تهران به شهرداری به دلیل عدم ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی تذکر داد و گفت:‌تهران با کمبود اتوبوس و مترو مواجه است.

به گزارش مشرق، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به بارش برف اخیر در پایتخت گفت:‌خوشبختانه عملکرد شهرداری در این زمینه مناسب بود و ان‌شاءالله این اقدامات در پایتخت ادامه داشته باشد.

وی گفت: شهرداری مناطق ۳، ۱، ۹، ۱۴، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ در انتخابات هیأت رئیسه شورایاری‌های مناطق مشارکت خوبی داشتند و اقدامات مؤثری در این راستا انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید:

هوای تهران دوباره آلوده شد

وی در ادامه به کمبود اتوبوس و مترو در پایتخت اشاره کرد و گفت: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانیم شاهد کاهش و رفع آلودگی هوا در پایتخت باشیم که حل این مشکل از محل منابع طرح ترافیک و سیاست‌های راهبردی شورای شهر بوده است. همچنین می‌توان از صندوق محیط زیست و حمل و نقل عمومی جهت رفع مشکل در این زمینه استفاده کرد.

میلانی بیان داشت: ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی بر اساس تبصره یکم ماده ۵۵ از احکامی محسوب می‌شود که در برنامه سوم شهر تهران به تصویب رسید و شهرداری موظف بوده در سال اول برنامه طی ۶ ماه اساسنامه تشکیل آن را جهت تأیید به شورای شهر ارسال کند.

عضو کمیسیون محیط زیست و سلامت شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری در ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و حمل و نقل عمومی تأخیری ۴ ماهه داشته است و در این زمینه به شهرداری تذکر می‌دهم.

وی گفت: شهرداری تهران باید ارسال لایحه اساسنامه صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار فوری قرار داده و حداکثر تا یک ماه لایحه مربوطه را به شورای شهر ارسال کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    شهرداری یه چاله سر "تقاطع گیشا و چمران" کنده، اسمش را گذاشته تقاطع زیر گذر. بیچارمون کرده با ترافیک اونجا. یکی نیست بگه اگه نمی توانید تمومش کنید لااقل پُرش کنید تا مردم راحت بشوند. بعد شما چه انتظارایی دارید؟!
  • مرضیه IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    فقط امید وارم خدا یه رحمی به این الودگی بکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس