استقلال - الریان

استادیوم جاسم بن حمد محل برگزاری دیدار سه شنبه استقلال و الریان قطر یکبار میزبان این دو تیم بوده است.

سرویس ورزش مشرق – تیم الریان در حالی باید سه شنبه شب هفته جاری در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه که استادیوم خانگی السد هم به شمار می رود از استقلال میزبانی کند که تنها یکبار تا حالا در این استادیوم با هم دیدار کرده اند. استقلال و الریان در تاریخ هر دو باشگاه ۸ بار رودرروی یکدیگر به زمین رفته اند که از این تعداد ۴ بازی در زمین تیم قطری برگزار شده است؛ یک بازی در جاسم بن حمد و 3 بازی در احمد بن علی که سال 2014 بسته شد و برای جام جهانی 2022 مورد توسعه قرار گرفت. از ۸ دیدار قبلی سهم استقلال ۵ برد، ۲ تساوی و تنها یک باخت مقابل الریان بوده است.

حریف استقلال اولین بار در فصل ۲۰۱۲ در زمین خودش ۰-۱ به استقلال باخت. تک گل استقلال در آن دیدار را گوران یرکوویچ در دقیقه ۹۰ بازی زد.

این تیم در فصل ۲۰۱۳ در زمین خودی با استقلال به تساوی ۳-۳ دست یافت که گلهای استقلال را جی لوید ساموئل، آرش برهانی و جواد نکونام به ثمر رساندند و سپس در فصل ۲۰۱۴ توانست تنها برد خود مقابل استقلال را در زمین خودی بدست بیارود و این تیم را ۰-۱ شکست بدهد.

دو تیم در فصل ۲۰۱۸ برای اولین بار در زمین بن حمد به میدان رفتند که نتیجه اش ۲-۲ مساوی شد. گلهای استقلال در آن دیدار را تاباتا (گل به خودی) و علی قربانی زدند. دیداری که تاباتا یک گل هم به استقلال زد و در نهایت از زمین مسابقه اخراج هم شد.

الریان در جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر با ۱۳ بازی ۲۸ امتیاز دارد و پشت سر الدحیل ۳۳ امتیازی قرار گرفته است. تیمی که در گروه پرسپولیس حریف دیگر تیم ایرانی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ است.

حریف استقلال از ۳ دیدار اخیر دو بازی آخرش را باخته است. یک بازی را ۱۵ روز پیش در جام حذفی ۱-۴ به السد قطر باخت و سه روز پیش نیز در لیگ قطر ۲-۴ به الغرافه باخته است که اولین شکست فصلش است.

استقلال اگر نمایش خوب شب گذشته مقابل الکویت را تکرار کند شکست دادن الریان در زمین خودش هم سخت نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد48ساله IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 10
    به ضرس قاطع میگم استقلال به تیم قطری میبازه فقط امیدوارم گلباران نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس