کد خبر 1034967
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
گل محمدی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: سطح فنی گل‌محمدی در لیگ برتر ثابت شده و تجربه او به کمک تیم می‌آید.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی در ارتباط با وضعیت پیش‌روی تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم لیگ نوزدهم اظهار داشت: مسیر پیش‌روی پرسپولیس سخت است، اما سطح فنی گل‌محمدی در لیگ برتر ثابت شده و تجربه او به کمک تیم می‌آید. باید صبر کنیم تا پرسپولیس یحیی رونمایی شود تا ببینیم در زمین چه عملکردی دارند.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: پرسپولیس تیم معمولی نیست/ بازیکنانم بابت بدقولی‌ها شاکی هستند

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا گل‌محمدی می‌تواند در پرسپولیس موفق شود یا خیر، تصریح کرد: باید به یحیی زمان داد تا با بازیکنان هماهنگ شود و ترکیب او در زمین به ثبات برسد. او مربی حرفه‌ای است و اهل جنجال و مصاحبه نیست که این موضوع کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. من به تیم گل‌محمدی برای قهرمانی در لیگ برتر امیدوارم و باید از او حمایت کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون بازیکنان این تیم افزود: پرسپولیس تیم پرمهره‌ای است، اما هماهنگی کامل این بازیکنان با تفکرات سرمربی جدید، زمان می‌برد.

پنجعلی در پایان در مورد بازی پرسپولیس مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: دیدار مقابل تراکتور بازی آسانی نیست و الهامی مربی مجربی است. او تیم هماهنگی ساخته، اما بازی در تهران است و پرسپولیس با حمایت هوادارانش می‌تواند پیروز این بازی باشد. شخصیت یحیی در ادامه به پرسپولیس کمک می‌کند، او اهل حرف نیست و فقط عمل می‌کند، این ویژگی خوب گل‌محمدی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس