کد خبر 1034847
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
محمود شیعی

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم کلی گرفته شده و گزینه خارجی منتفی است. جمع‌بندی نهایی گزینه داخلی بوده و این مسئله قطعی است.

به گزارش مشرق، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: متأسفانه باختیم و راضی نیستم. فرکی باید فکری اساسی کند. تیم شاداب نیست و بازیکنان باید عملکرد بهتری داشته باشند.

 

وی در ادامه افزود: در روزی که تیم نساجی معمولی بود، تیم ما و بازیکنان ما از معمولی هم پایین‌تر بودند. باید فکری کنیم تا تیم شادابی پیدا کند و از این شرایط خارج شود، چون شرایط اصلاً قابل قبول نیست.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره استعفایش از این سمت گفت: به دلیل بیماری قادر به ادامه کار نیستم و با توصیه پزشکان دو بار خواسته‌ام که به کارم ادامه ندهم. از طرفی سنوات خدمتی‌ام به پایان رسیده و به زودی بازنشسته می‌شوم که قانوناً نمی‌توانم ادامه بدهم. منتظر تصمیم آقایان در هیئت مدیره هستم و فکر کنم به زودی تصمیم‌گیری شود.

شیعی درباره اینکه آیا باشگاه پیکان با حسین فرکی ادامه خواهد داد یا نه، خاطرنشان کرد: اگر خودم در رأس مدیریت باشم، بحث را با آقای فرکی پیش می‌بریم و تصمیم می‌گیریم و اگر نه مدیریت جدید تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بحث انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: بعد از استعفای آقای تاج که آقای بهاروند سرپرست فدراسیون شد، اولین و آخرین جلسه هیئت رئیسه را برگزار کردیم و جمع‌بندی روی گزینه ایرانی بود. قرار شد درباره گزینه ایرانی جمع‌بندی نهایی صورت بگیرد و به هیئت رئیسه معرفی شود.

وی در مورد اینکه بهاروند انتخاب گزینه خارجی را هم رد نکرده است، گفت: تصمیم کلی گرفته شده و گزینه خارجی منتفی است. جمع‌بندی نهایی گزینه داخلی بوده و این مسئله قطعی است.

شیعی درباره اینکه ناکامی ایران از صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ ناامیدی را به جامعه فوتبال منتقل کرد و همه نگران هستند که بازهم این اتفاق تکرار شود، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله این اتفاق رخ نمی‌دهد. امروز هم با آقای علوی، سخنگوی فدراسیون صحبت داشتم و اگر قول‌ها اجرایی شود تا چهار پنج روز آینده جمع‌بندی صورت می‌گیرد و گزینه نهایی اعلام می‌شود.

عضو هیئت فدراسیون فوتبال درباره شکایت از مارک ویلموتس یادآور شد: آقای تاج و دوستان توضیح کامل در این مورد داده‌اند و من صحبتی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    مربی داخلی؟ بکش زیرش؟ خدا بخیر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس