حشدالشعبی

حشد الشعبی از تامین امنیت جاده ارتباطی «الرطبه- عکاشات» واقع در غرب الأنبار خبر داد.

به گزارش مشرق، الحشد الشعبی سال گذشته عملیات امنیتی خود برای تأمین امنیت صحرای غربی استان «الأنبار» واقع در غرب این کشور آغاز کرده است و این عملیات همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

«حشد الشعبی» تعیین جانشین را تکذیب کرد

هشدار «حشد الشعبی» درباره انتقال هوایی داعشی‌ها به عراق

به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، نیروهای الحشد امروز (شنبه) در ادامه عملیات پاکسازی صحرای غربی استان الانبار در مرحله پساداعش، پاکسازی جاده‌ای مهم در غرب این استان را اعلام کردند.

سازمان الحشد الشعبی در بیانیه‌ای گفت که تیپ ۱۷ آن موفق شده با وجود شرایط بد آب ‌و هوایی، کنترل اوضاع جاده «الرطبه- عکاشات» را در دست خود بگیرد.

در این بیانیه آمده که «تهدیدات عناصر تروریستی داعش همچنان ادامه دارد، اما هوشیاری رزمندگان الحشد مانع اجرای طرح‌های تروریستی آنها شده است».

مناطق مختلف عراق سال ۲۰۱۷ از لوث وجود داعش پاکسازی شدند، اما داعشی‌ها در مناطق صحرایی غرب الانبار به دلیل فقدان امنیت لازم، حضوری پراکنده دارند.

پاکسازی این جاده مهم روی تحرکات یگان‎های نظامی و پیشروی نیروهای عراقی تاثیر گذار خواهد بود، به خصوص اینکه در روستاهای عکاشات، هسته‌های پنهان داعش کماکان مستقر هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 1
    خاک تو سرتون پس پهپاد رو برای چی ساختن . کور که نیستید ... اگه ایران بود الا داعشی تو عراق وجود نداشت بگو مردم خودمون داعشین
  • NZ ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    الأنبار را محکم بچسبید و تا می توانید توان خود را در این استان بالا ببرید. دست حق نگهدارتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس