کد خبر 1034804
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
وزیر دفاع

وزیر دفاع گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد نیاز خودروسازان به‌طور کامل عملیاتی شده به طوریکه در نتیجه این همکاری دوستان ما در ایران خودرو و سایپا اعلام کردند همه خودروهای نیمه‌کاره از پارکینگ‌ها ترخیص شد.

به گزارش مشرق، امیر حاتمی در گفتگویی درباره روند همکاری نیروهای مسلح با خودروسازان، با بیان اینکه خودروسازی صنعتی عظیم و دارای شبکه‌ای گسترده است، گفت: بعد از اینکه شرکای خارجی خودروسازان داخلی از تعهدات خود سرباز زده و اقدام به قطع همکاری کردند، ما اعلام کردیم آماده تامین نیاز آنها هستیم و خودروسازان می‌توانند در حوزه‌هایی که خارجی‌ها از صنعت خودروسازی خارج شده و دست آنها را خالی گذاشتند، روی صنعت دفاعی حساب کنند.

بیشتر بخوانید:

امیر حاتمی:قوی شدن را یک تکلیف شرعی می دانیم

وی با بیان اینکه خودروسازان حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به خارجی ها وابسته بودند، ادامه داد: بعد از اعلام آمادگی از سوی نیروهای مسلح، خودروسازان به صنایع دفاع مراجعاتی داشتند که در پی آن اقلام مورد نیاز آنها شناسایی شد و امروز در حال انجام اقداماتی هستیم تا به مرحله تولید برسیم.

امیر حاتمی در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه حدود ۱۰درصد از نیاز خودروسازان تامین شده و بقیه موارد نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ درصد نیاز خودروسازان به‌طور کامل عملیاتی شده به طوریکه در نتیجه این همکاری دوستان ما در ایران خودرو و سایپا اعلام کردند همه خودروهای نیمه‌کاره از پارکینک‌ها ترخیص شد؛ این اقدام در نتیجه اتکا به توان درون بود که بخشی از آن بر عهده صنایع دفاع گذاشته شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    9 1
    پس چرا مدیریت لیبرال غربگرا رو از این صنعت مرده کنار نمیزنید تا مردم نفسی بکشن و ماشین سوار شن!؟؟؟
  • سعید IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    6 5
    وزارت دفاع هم داره خودش رو آماده میکنه ،فهمیده در خودرو سازی بخور بخوره
  • جلال IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 1
    خیلی عالیه
    • آرش IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      2 0
      خیلی خیلی خیلی ...............عالیه عالیه عالیه ..........
  • کوهدشتی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 2
    وزارت دفاع همه رو میتونه انجام بده.قول داده ده سال آینده از کره جنوبی جلو بزنیم
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    همه ایرانو بنام خودرو سازان کنید بازم طلبکارن .ودولت زحمتکشو امینو دلسوز هم خوشش میاد همه هستو نیست کشور تقدیم خودرو سازا کنه .چون یکی ازراهای مهم چپاول وغارات ملت توسط حکام همین به اصطلا ح خودرو سازیست.خودرو ساز نگو .بگو مرغ تخم طلای سلاطین ملت ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس