برای خرید ویلا در نوشهر معمولا با گزینه های زیادی روبرو هستید و تقریبا هیچ محدودیتی نخواهید داشت. دلیل این امر افزایش ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا در این شهر می باشد. ویلاهایی که در نوشهر به فروش می رسند، به دو دسته شهرکی و غیر شهرکی (مستقل) تقسیم می شوند. در این قصد داریم ویژگی ها و مزایا و معایب این دو دسته ویلا را بر شماریم که هنگام خرید ویلا در نوشهر آگاهی داشته باشید کدام ویلا بهتر است؟ ویلای شهرکی یا ویلای مستقل؟

ویژگی های ویلای شهرکی

خرید ویلا در شمال و در شهر نوشهر می تواند یکی از بزرگترین تصمیمات هر فرد در زندگیش باشد. چرا که امروزه بسیاری از افراد با هدف سرمایه گذاری بلند مدت در این شهر ویلا خریداری می کنند. برای خرید ویلا در نوشهر لازم است ابتدا نیاز خود را تعیین کنید و به این سوال پاسخ دهید که به دنبال ویلا در مرکز شهر می باشید و یا دلتان می خواهد یک ویلا در اطراف شهر داشته باشید.

اغلب شهرک های ویلایی در نوشهر در حومه این شهر احداث می گردند. دلیل این امر می تواند قیمت بالای زمین در مرکز شهر باشد. همچنین برای ساخت شهرک نیاز به یک زمین با متراژ بالای 100 هکتار می باشد. معمولا زمینی با این متراژ در مرکز شهر کمتر پیدا می شود. از طرفی چون این شهرک ها در اطراف شهر قرار دارند، دارای قیمتی ارزان تر می باشند که جز مهم ترین مزایای ویلای شهرکی می باشد.

زمانی که ویلای شهرکی خریداری می کنید، بسیاری از کارها را نیازی نیست خودتان به تنهایی انجام دهید. شما با مجوعه ای از افراد برای زیبایی و نظافت شهرک تصمیم گیری می کنید و هزینه ها برای شما تا حد زیادی کمتر خواهد شد. اما ممکن است به دلیل اختلاف نظر، تصمیم گیری کمی مشکل شود.

همچنین اگر به دنبال خرید ویلا در چمستان می باشید، می توانید در برخی از شهرک ها زمین نیز خریداری کنید و ویلایی مطابق با سلیقه خود بسازید. تامین آب برق گاز در این شهرک ها به راحتی امکان پذیر است. به دلیل سکونت خانوارهای زیاد در شهرک ها، رفته رفته امکاناتی نظیر فروشگاه، سوپرمارکت، رستوران و ... در داخل یا اطراف شهرک بوجود خواهد آمد. اما با همه این تفاسیر باید توجه داشته باشید که شهرک از جاده اصلی و امکانات شهری مانند بیمارستان، بانک و ... فاصله زیادی نباشد و به اطلاح در جای پرت ساخته نشده باشد.

از دیگر نکات مثبت ویلای شهرکی می توان به امنیت آن اشاره کرد. زمانی که شما اقدام به خرید ویلا در نوشهر می کنید، روزهای کمی از سال را در ویلایتان می گذرانید. به همین خاطر ممکن است در روزهایی که در ویلایتان حضور ندارید، ویلایتان در خطر باشد. خرید ویلای شهرکی این اطمینان خاطر را به شما می دهد روزهایی که در ویلای خود حضور ندارید خیالتان بابت امنیت ویلایتان راحت باشد. چرا که شهرک ها دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد.

ویژگی های ویلای مستقل

شما برای خرید ویلای مستقل و غیر شهرکی محدودیتی نخواهید داشت. در واقع در هر نقطه از نوشهر که بخواهید، می توانید متناسب با بودجه خود ویلا پیدا کنید. ویلاهای بسیاری در موقعیت جنگلی، ساحلی، در مرکز شهر، در دل طبیعت به صورت مستقل ساخته شده اند که شما هنگام خرید ویلای غیر شهرکی با تنوعی بسیاری از این دسته ویلاها روبرو خواهید شد.

اما امنیت ویلاهای غیرشهرکی جزء مهم ترین دغدغه های خریداران این ویلاها می باشد. شما برای حفظ امنیت ویلاهای مستقل می توانید فردی را به عنوان نگهبان استخدام کنید و یا با استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن، ورود و خروج افراد به داخل ویلایتان را کنترل کنید.

در ویلاهای مستقل آزادی عمل بیشتری خواهید داشت و در عین حال حریم خصوصی تان حفظ خواهد شد. شاید یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت ویلاهای غیر شهرکی نسبت به ویلاهای شهرکی، همین باشد.

با توجه به ویژگی های مطرح شده در بالا، می توانید تصمیم بگیرید ویلای شهرکی خریداری کنید یا غیر شهرکی. در صورتی که قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با متخصصین گروه مشاورین املاک مای ویلا تماس حاصل نمایید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس