روزنامه های اصلاح طلب 5 بهمن

در روزهای گذشته،«مایک پمپئو» وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا با اعتراض به ردصلاحیت ها، به شورای نگهبان حمله کرده بود. به نظر شما، چرا وزیر خارجه آمریکا از عملکرد شورای نگهبان عصبانی است؟!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** مجید انصاری: نهادهای نظامی عامل هرج و مرج هستند

«مجید انصاری» فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو مجمع روحانیون مبارز در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: «در حوزه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای موازی درست شده که به نظر من اشکال وارد است. ما امروز نهادهای زیادی داریم که اینها بخش خصوصی نیستند که تابع قوانین نظارتی بخش خصوصی باشند و بخش دولتی هم نیستند و این وسط قضیه حکایت شترمرغ شده و شانه از زیر بار هر مسئولیتی خالی می‌کند...اینها توسعه پیدا کرد بخصوص از زمانی که نیروهای نظامی وارد عرصه‌هایی شدند که ذاتاً با وظایف آنها مغایر است. قانون اساسی پیش بینی کرده و گفته در شرایط صلح اینها می‌توانند به دولت کمک کنند. بر اساس قانون دولت باید درخواست کرده و حوزه محل کمک را معین کند اما اینها شده‌اند رقیب جدی دولت».

انصاری در ادامه گفت: «نیروهای مسلح...وقتی به مشکل برمی‌خورند بر دولت فشار می آورند که از خزانه، بانک مرکزی و در واقع جیب مردم مشکلات آنها را حل کند. به نظر من بسیاری از این اقدامات خلاف حوزه قانونی آنان است و دخالت مستقیم در کار دولت است و چون خیلی اوقات قوانین جاری را رعایت نمی‌کنند به نوعی قانون گریزی و ایجاد هرج و مرج هم می‌کنند. نهادهای نظارتی هم دیگر نمی توانند در کار اینها نظارت داشته باشند. به نوعی آشفتگی و هرج و مرج در حوزه‌های مختلف امور کشور ایجاد می‌کنند. وجود هزاران سایت و کانال که وابسته به این نهادها هستند نقش اساسی در ایجاد اختلاف و شکاف میان مردم و حاکمیت ایجاد می‌کنند».

این عضو مجمع روحانیون مبارز در ادامه گفت:«اینها نقاط تضعیف نظام و مردم سالاری و حق اعمال حکومت مردم است که خروجی آن همین وضعیت کنونی شده است. سرمایه اجتماعی ما ضعیف شده، پیوند بین دولت و مردم تضعیف شده، اعتماد بین ملت و حاکمیت تضعیف شده و همچنین امید به آینده هم تضعیف شده است...رک می‌گویم نمود اداره امروز کشور در دید افکار عمومی، نهادهای قانونی مستقل نیست بلکه این دخالت‌های نظامی و غیر نظامی است».

سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان- مهر ۹۸- در آیین افتتاح پروژه های عمرانی محرومیت زدایی سپاه گفته بود:«قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سپاه نزدیک به ۳۴ هزار میلیارد تومان از دولت طلبکار است».

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سابق سپاه پاسداران نیز- اردیبهشت ۹۶- در بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفته بود:«رهبری تنها حامی ما در ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود».

گفتنی است ساخت بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان- پالایشگاه ستاره خلیج فارس- با هدف خودکفایی در تأمین بنزین و صرفه‌جویی ارزی قابل توجه و همچنین شکستن کمر داعش در منطقه و فراهم شدن بستر افزایش صادرات ایران به کشورهای همسایه- برای نمونه صادرات ۹ میلیارد دلاری ایران به عراق(معادل ۱۰ برابر صادرات ایران به اروپا)- تنها بخش کوچکی از اقدامات سپاه در جهت ایجاد امنیت و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

در اردیبهشت ۹۶ و تنها چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری، فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اصرار دولت و با هدف تبلیغات انتخاباتی افتتاح شد. این اقدام تبلیغاتی در حالی صورت گرفت که بنابر اظهارات کارشناسان، هنوز واحد گوگردزدایی این پالایشگاه آماده نشده بود و تولید بنزین این پالایشگاه فاقد استاندارد یورو بود.

سپاه پاسداران، هنگامی زیر بار سنگین پروژه‌هایی مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس و خودکفایی بنزین رفت، که اولاً دشمن به تحریم کمر شکن اهتمام کرده بود و ثانیاً کسی داوطلب کار نبود. و توانست کشور را درباره کالایی حیاتی و راهبردی مانند بنزین، به نقطه امن خودکفایی برساند. این در حالی است که یک جریان خاص سیاسی به طرق مختلف به دنبال واردات مسئله دار بنزین (آلوده به رشوه‌های استات اویل و کرسنت و توتال و…) بود.

مجید انصاری و همقطران وی به جای فرافکنی و انداختن تقصیرها به گردن دیگران، باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا علی‌رغم اجرای تمام و کمال تعهدات برجامی از سوی دولت و محدودیت گسترده در صنعت هسته‌ای، هم تحریم‌ها افزایش یافته و هم فروش نفت کاهش یافته است و هم ارزش پول ملی کاهش یافته و هم نقل و انتقال ارز با گونی انجام می‌شود؟!

** آقای مهاجری براساس فرمایشات امام ملاک حال فعلی افراد است

«مسیح مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «هیات‌های اجرائی انتخابات مجلس شورای اسلامی این‌بار سخت‌گیرانه‌تر عمل کردند، هیات‌های نظارت شورای نگهبان نیز با رد کردن فله‌ای صلاحیت‌ها، اعتراضات زیادی را برانگیخته‌اند. به مناقشات لفظی بی‌حاصلی از قبیل نظارت «استصوابی» اعتقادی ندارم، زیرا معتقدم از دو نوع نظارت «استطلاعی» و «استصوابی» از اولی که جز مشاهده کاری برنمی‌آید و دومی است که اگر درست انجام شود، می‌تواند وظیفه نظارتی را بر مدار قانون انجام دهد بطوری که حق کسی ضایع نشود. بنابراین، مشکل را باید در جای دیگر جستجو کرد. مشکل اینست که نظارت شورای نگهبان، آنگونه که عمل می‌شود، نه استطلاعی است و نه استصوابی، بلکه «نظارت استسلاقی» است، یعنی به سلیقه خود عمل می‌کند و حتی قانون را نیز طبق سلیقه خود معنا می‌کند و اینکه بعضی از اعضاء این شورا می‌گویند به مُر قانون عمل می‌کنیم منظورشان اینست که قانون را آنطور که به سلیقه خود می‌فهمند معنا و بر همان اساس عمل می‌کنند».

مهاجری در ادامه نوشت: «اینکه بسیاری از افراد مذهبی و حتی روحانی با داشتن سوابق مبارزاتی و صرف کردن عمر خود در جهت برپائی نظام جمهوری اسلامی و تقویت مبانی انقلاب و حمایت از ولایت فقیه و تلاش برای ترویج اسلام، متهم به عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی، عدم اعتقاد به ولایت فقیه و عدم التزام عملی به اسلام می‌شوند و صلاحیت آنها رد می‌شود، چه دلیلی غیر از سلیقه‌ای عمل کردن شورای نگهبان دارد؟».

مسیح مهاجری تاکید کرده است که افراد مذهبی و روحانی که سابقه مبارزاتی دارند، نباید ردصلاحیت شوند و رخ دادن چنین اتفاقی، نشان دهنده رفتار سلیقه ای شورای نگهبان است!

گویا وی این فرمایش معروف حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ملاک حال فعلی افراد است» را فراموش کرده است.

در تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی، فتنه‌ها زمانی شکل گرفته‌اند که برخی از خواص جبهه حق با سابقه خوب و بعضاً درخشان؛ دچار انحراف شده و این انحراف،ضمن شادکردن دشمن،خسارت بزرگی در جامعه اسلامی در پی داشته است.

طلحه به لحاظ عملکرد، از سوی پیامبر اسلام(ص) عنوان «طلحه خیرٌ» را به خود اختصاص داد و زبیر، به دلیل مجاهدت‌های ستودنی در جنگ‌های متعدد علیه مشرکان و کفار، به «سیف‌الاسلام» شهرت یافت. اما در گذر زمان این دو نفر با چنین سوابق درخشانی‌، اسیر هواهای نفسانی و روحیه دنیاگرایی و قدرت‌طلبی شدند،‌ بر همین اساس برای رسیدن به خواسته‌های خود به سبب انحرافی که پیدا کرده بودند؛ فتنه پرخسارت و خونبار جمل را پدید آوردند.

عبارت کوتاه و پر معنای حضرت امام خمینی(ره) مبنی  بر «ملاک حال فعلی افراد است»؛ یک جمله راهبردی برای جلوگیری از فتنه‌انگیزی‌ها، با شناخت دقیق افراد در لحظه است.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته «هادی غفاری» از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ گفته بود:«من را با ۹ متر علامه ردصلاحیت کرده اند»!

در روزهای گذشته، «مایک پمپئو» وزیر خارجه دولت تروریست آمریکا با اعتراض نسبت به روند احراز صلاحیت کاندیداهای مجلس، به شورای نگهبان حمله کرده بود. به نظر شما، چرا وزیر خارجه آمریکا از عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت ها عصبانی است؟!

و نکته تأمل برانگیز و البته تأسف برانگیز این است که برخی در داخل با مقامات دولت تروریست آمریکا همصدا شده اند.

** جنیدی: اگر به FATF نپیوندیم ۲۰۰ کشور ایران را تحریم می کنند

«لعیا جنیدی» معاون حقوقی رئیس جمهور در مصاحبه با روزنامه همشهری گفت: «ایران اقتصاد بزرگی دارد و این اقتصاد بزرگ نمی تواند از بانکداری بین المللی که شریان اقتصاد و تجارت بین الملل است، منقطع باشد. حتی یک جزیره کوچک هم نمی تواند منقطع شود، چون برای مایحتاج باید معامله کند. ما نباید فکر کنیم می توانیم این فاکتور را کنار بگذاریم»

جنیدی در ادامه گفت:«بهتر است تعامل کنیم و تحریم های یکجانبه آمریکا را تبدیل به تحریم گسترده ۲۰۰ کشور نکنیم و آنها را در موضعی قرار ندهیم که مجبور شوند اقدام مقابله ای کنند. ما که نمی توانیم با بانکداری بین المللی قطع ارتباط کنیم. این کار متصور نیست».

«محمدرضا پورابراهیمی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته های گذشته گفته بود: «از شخص وزیر امور خارجه(محمد جواد ظریف) سؤال کردم و گفتم اگر جمهوری اسلامی ایران، همه تعهدات را بپذیرد آیا هیچ تضمینی وجود دارد که از لیست سیاه اف ای تی اف خارج شود یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد. ظریف گفت، خیر هیچ تضمین و تعهدی وجود ندارد».

ظریف پیش از این نیز در صحن علنی مجلس گفته بود: «نه من و نه رئیس‌جمهور تضمین نمی‌دهیم که با تصویب لوایح مرتبط با FATF  مشکلات حل شود...این لوایح بهانه را از بین می‌برد، بهانه‌ای که آمریکا توانسته به کشور ما فشار وارد کرده و اجازه معامله ندهد».

دولتمردان و فعالین اصلاح طلب در مسئله برجام تاکید کردند که «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است»! و «تمامی تحریم ها از جمله تحریم های بانکی، بالمره(یکباره) لغو خواهد شد و نه تعلیق» و «با توافق هسته ای بهانه های آمریکا تمام می شود»! و...

اما در نهایت، برجامی که امضای وزیر خارجه آمریکا را تضمین آن نامیدند و تاکید کردند که تحریم های بانکی را یکباره لغو می کند، به کاهش ارزش پول ملی و کوچک شدن سفره مردم منجر شد.

با این حساب کاملا مشخص است که اف ای تی افی که هیچ تضمینی برای آن نمی دهند، به چه سرنوشتی دچار شده و چه بلایی بر سر معیشت مردم خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    98 4
    اگر دخالت نیروهای نظامی نبود ما همین چندتا مترو و پل و و تونل رو هم نداشتیم - شما مفت خورهای 2 خردادی مگه جز دزدی و فساد چیز دیگه ای بلدید؟
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      50 2
      اصلاح طلبان در سال 88 نشان دادند که عامل اصلی هرج و مرج در کشور هستند.
    • آریایی اصیل IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      1 17
      ترامپ دلسوز مردم ایران است
    • سید IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      41 4
      جدّاً به این نتیجه می رسیم که: هرچه بی سوادتر و نادان تر، اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر، تهوع آورتر!!
  • اصلاحات تنها راه نجات IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    9 38
    احسنت . در برجام 3 بحث انحلال نیرو های نظامی و پیوستن به ارتش قدرتمند ناتو محقق خواهد شد .
    • پری مجرد48ساله IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      24 4
      خفه شو منافق زبون و جبون
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      14 2
      اشتباهی مثبت دادم. ان شاالله که آرزوتو به گور میبری
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      3 2
      14:12 :)))))))) به عمرم این درجه از خنگی رو ندیده بودم. ولی دمت گرم بهم نشون دادی احمق تر از یه احمق هم داریم!
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    17 1
    به قول خودتان دولت باید......که متاسفانه یانمیدانندیانمیخواهند.طبق همه اموردولت مقصراست.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    7 68
    آمریکا ابرقدرت جهان است.ما چاره ای جز مذاکره نداریم
    • پری مجرد48ساله IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      32 1
      آمریکا... خورده با تو
    • فاطیما IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      30 2
      الاغ ایران امروز یک ابرقدرت است و آمریکا در حال افول است سیلی موشکی نشان داد که آمریکا چقدر آسیب پذیر است
    • US ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      32 1
      14:20 آره از نزدیک دارم می بینم :)))) بیا این بی خانمان ها رو جمع کن. بیا این سردردهای!!! سربازا رو خوب کن. تفنگ دارا چرا گریه کردن؟ سفیر انگلیس چرا خودش رو خیس کرد؟ اون پهپاد رادار گریز چرا باز نشسته شد؟ تا حالا کسی پهپادتون رو سالم نشونده رو زمین؟ از عراق هم که دارن بیرونتون می کنن!! بعد از 18 سال می زنن تو سر خودشون که با طالبان ( یه گروه) فقط یه گروه. صلح کنن.. 23 تریلیون دلار بدهی اقتصادی؟ دیگه خسته شدم.. از ابر قدرتیش هم می شه بگی؟ ما که ندیدیم. البته تو هالیوود زیاد دیدم :) نگران نباش، خوب می شی
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      30 3
      ما امریکا را زیر پا له می کنیم.
    • الناز IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      19 1
      چقدر پستی
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      11 3
      آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه. جبهه حق پیروز است
    • فدائی ولایت IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      4 2
      صدای خرد شدن هیبت شیطان بزرگ هر لحظه بیشتر می شود ، و به حول و قوه الهی در چند ماه آینده متوجه عرض بنده خواهید شد.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    39 1
    این انصاری پیاده نظام.....هست چون در همان کشور مدینه فاضله تو نهادهای نظامی کار اقتصادی می کنند
  • Roja IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    20 5
    این آقای مجیدانصاری لطف کنن ذیل همین کامنت بفرمایند که مگه خودش به عنوان یک روحانی یکی از وظایف اصلی روحانیت راکه برپایی مجالس روضه خوانی هست ، تا به حال انجام دادن؟یا همش سرش توسیاست بوده؟
  • احمد IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    34 1
    همین اظهار نظر انصاری برای رد صلاحیت او کافی است. مگر شورای نگهبان نگفته تا شروع انتخابات اظهار نظرهای کاندیداها را رصد میکنه. بسم الله کسی که در این شرایط خاص مملکت بخواهد علیه قوای نظامی مملکت حرف بزند شایسته نمایندگی مردم نیست و باید صلاحیتش رد شود.
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      8 1
      بله دقیقا
  • NZ ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    25 1
    آقای انصاری اگر نیروهای نظامی نبودند که الان امثال شما همه چیز را داده بودید به باد. در هر دوره ای که شما اصلاحاتی ها روی کار آمدید مملکت در مسیر ذلت قرار گرفت. امثال شماها اگر مملکت به یغما برود عده ای از شما که گرین کارت دارند قبل از بمباران نظامی همچون لیبی به آمریکا و انگلیس تشریف می برند و مثل خود شما هم عبا و عمامه را در خانه آتش می زنید و با تیغه صورت را صاف صاف می فرمایید و اصلا منکر می شوید که چه بودید! به همین سادگی و با تضمین. این واقعیت کثیف و حقیر شماهاست. کثافت زدید به مملکت, بهترین نیروهای این مملکت دسته دسته شهید شدن و امثال شما بی وجودهای بی صفت به یک ورتان هم نبود و در سایه امنیت زندگی فرمودین و فتنه کردید. لعنت خدا بر شما خائنین. خبر مرگت, تا حالا یکبار بلند شدی بری مناطق سیل زده؟ چقدر خبرت رفتی مناطق زلزله زده در غرب کشور؟
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    25 1
    یکی به این نمک نشناس بیسواد بگه بیچاره اگر همین اقدامات نیروهای نظامی نبود که دولت بخور و بخواب و بچاپ آبرویی نداشت .
  • فرشاد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    21 1
    نمی دان چرا مجید انصاری اینقدر شبیه روباه است شاید زیاد با انگلیسیها در ارتباط به خاطر همین است آخ مرتکه زبان نفهم یادت رفته 4 نفر از عوامل داعش به مجلس زدند نزدیک بود با شورتت فرار کنی حالا پشت سر نیروهای نظامی ور ور می کنی عرضه اش را داری یک روز به جای یکی از فرماندهان مرزبانی در مرز ایران پاکستان مسئولیت قبول کنی مطمئن باش تا صبح بیش از 5 بار شلوارت عوض می کنی
  • NZ ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    30 1
    خانم لعیا جنیدی تو حتی ارزش جواب هم نداری.
  • Mohmmad IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    15 1
    جواب این آقا چیزی جز سکوت نیست به امید آینده ای بهتر.
  • حسن IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    22 1
    آقای انصاری نیروهای مسلح با کمترین امکانات رفاهی وحقوق دارند در بدترین شرایط سرزمین از امنیت این ملت حفاظت می کنند ولی امثال شما با قرار گرفتن در پست های با نام وشان و بیشترین امکانات رفاهی برای خودتان و فرزندانتان آیا بجز نق زدن کار دیگر انجام داده اید و همیشه هم طلبکار هستید و همین شما آیا یک قدم کوچک در سیل و زلزله برداشته اید و حالا بقیه طلب شما
  • majd IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    21 1
    جناب انصاری خیلی رو داری ماهم رک میگوییم خیلی بی منطق تشریف دارید .هر جا سپر بلا بوده نیروهای نظامی بوده اند .شما فقط به فکر جناح خودتان بودید وبس کار مفید جنابعالی ازاول انقلاب چی بوده؟
  • علی FR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    25 1
    عامل هرج و مرج . بی کاری فساد رانت اشرافی گری و اثرگذاری تحریم ها وعامل همه بدبختی ها و همه پلیدی ها توی مجید انصاری و همفکرانت هستید بیچاره بدبخت همین قرارگاه بزرگترین پالایشگاه جهان رو ساخت که الان ریسست میتونه بنزین صادر کنه و خرج بوجه کنه بدبخت بیچاره تو حتی نمیتونی بفهمی که عسلویه رو قرارگاه ساخت نه مولای اروپایی تو و اصلاح طلبان شما فقط بلدید بگید با تصویب فلان معاهده بهانه از دست امریکا گرفته میشه . مثل این زنکه ...معاون حقوقی روحانی . این...میخواد برا مجمع تکلیف تعین کنه شما خاک برسرها که ادعا داشتید با برجام سایه جنگ از سر مملکت برداشته شد توی دوران شما جنگ شد. از بس خفت و خواری خودتون رو به رخ شیطان بزرگ کشیدید اونم جسور شد و دست به غلط بزرگی زد که همه مومنان عالم عزادار شدن خاک عالم برسر تو و همفکران امریکا پرستت
    • پری مجرد48ساله IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      9 0
      احسنت
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    8 0
    آفرین علی آقا شانزده وبیست ویک. لذت بردم.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    9 0
    انقلابی در حال شول گیری بود که اصلاح طلبا و یا غرب گراها خودشونو چسبیدن و تا بحال مثل زالو دارن خون این مردمو میمکن و...
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    3 0
    مجید اقا اول انقلاب ادم بودی همشهری چت شده
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    9 0
    روی پمپئو رو هم زیاد کردید
  • سید محمد حسن موسوی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    7 0
    دقت کردین!مجید انصاری قبلاً هم از این حرفا میزد منتها از وقتی تصمیم گرفت کاندیدای نمایندگی مجلس بشه یه مدت ساکت بود تا تایید صلاحیت بشه بعد که تایید شد شروع کرد،چون یقین داره بعد تایید صلاحیت نعوذ بالله خود خدا هم نمیتونه یقه شو بگیره شورای نگهبان که بوقه،بعد رای آوردن حداقل چهار سال بتاز مجید...به همین راحتی خاک بر سر هممون
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    مجید دلبندم اونکه هونگه
  • علی IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    14 0
    اقای انصاری شما و حذبت از جان این مردم ونظام چه میخاهید وقت خون دادن نیروهای نظامی تقسیم غنایم به کام شما از خون سردار سلیمانی خجالت بکش
    • مرجان IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      0 2
      حزب درسته نه حذب بیسواد
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    11 0
    ايشان درمجلس(خصوصاششم)بدنبال تعطيلي كشوربود.
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      10 0
      امثال مجید انصاری زیادند همان خوارج زمان حضرت علی
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    6 0
    خدایااا به داد برس این تایید صلاحیتم شده
  • مهدی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    امیدوارم مردم تهران این مرتبه افرادی همچون انصاری را به مجلس نفرستند که میشود ان چه در این ۶ سال دوباره تکرار شود تا ١۴٠٠ هشت سال سختی
  • حبیب IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    بدبخت نوکر صفت اگر نهادهای نظامی نبودند الان پشکل هم بار امثال جنابت نمی کردند بزودی انشاءالله دوره مفتخوری هایتان جمع و به زباله دانی تحویل میشوید.
  • محسن IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    اصلاخات یعنی: دزدالات نفاقالات فتنه آلات مفتخور الات بیشرف و وطن فروش الات و ...
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    لعیا خانم فعلا که با ترس امثال شما صنایع هسته ای و وبرگ برنده کشور بر باد رفته و حاصل گفت و گو که نه گفت غرب و شنود شما شده گرانی بی سابقه در این چهل سال. لذا بهتره لال شی و اظهار فضل نکنی تو هنوز در بند مد لباس هستی برو همان شوی زنانه لباس راه بنداز و اجازه بده شیرزنان وارد عرصه سیاست شوند کع عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    اقای انصاری ! کاخ نشینان جماران / حقوق بگیرهای نجومی / اختلاسهای صد ها میلیاردی ژنهای برتر / محتکران دارو / برادران جهانگیری و روحانی و... /انحصار طلبان اقتصادی / غربزدگان نفوذی در نظام اسلامی و.... در اردوگاه بزرگ اصلاح طلبان در سی سال گذشته عاملان اصلی بی انضباطی و هرج ومرج و قانون گریزی / و ترویج زندگی اشرافی / و عدول از ارزشهای امام و انقلاب / تنبلی / سوء مدیریت / توسعه بی عدالتی و اختلافات طبقاتی / و ده ها چالش فرهنگی و اقتصادی و امنیتی بوده و هستند و به قول امام راحل تا دست این ها از امور مملکت کوتاه نشود اوضاع اصلاح نخواهد شد .
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 0
    آقای انصاری عامل هرج و مرج کسانی هستند که مردم را تحریک و تشویق به اعتشاش کرده و می کنند فیلم تشویق و تحریص مردم توسط جنابعالی و دوستانتان به وفور در فضای مجازی موجود است . از همین فرمایشات شما نیز بوی اغتششاش ، فتنه ، درگیری خیابانی و آتـش زدن اموال عمومی و خصوصی به مشام می رسد . کمی حیا کنید از روح پر فتوح امام خمینی{ره) خجالت بکشید که هرچه دارید از بزرگواری ایشان و مقام معظم رهبری می باشد . روراست باشید و از نفاق و دورویی بپرهیزید . آیینه چون نقش تو بنمود راست _ خود شکن، آیینه شکستن خطاست. والعاقبه للمتقین
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    مجید انصاری همان بود که در فتنه 88 میدانداری می کرد فردی بی چشم و رو که به جای محاکمه شدن برای این همه سببیتی که برای خسارات فتنه 88 به کشور و مردم خورد حالا چرت و پرت می گوید عزت خود و هم پیاله هایش را در خفت نیروهای مسلح عزیزمان می بیند کسی نیست بگوید ابله اگر سپاه و ارتش به داد مردم نرسند دولت چه کاری می تواند بکند دولت سنگسن نا کارآمد که بودجه عمرانی را هم می بلعد
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    اگه نیروهای نظامی هم نبودن که دیگه الفاتحه،شما وکدخدا چیزی از مملکت باقی میذاشتین
  • ناشناس IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    مجید انصاری ودارودسته خاتمی در زواله دان تاریخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس