وزارت اطلاعات

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.

به گزارش مشرق، محسن گل محمدی درباره جزئیات خبر هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور  اظهار کرد: بامداد امروز و در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر، به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته توسط وی، شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می دید، به سمت مامورین تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حمله خونین به "هانی کرده" شرور معروف پایتخت

کشف نسل جدید «شات‌گان» در ایران با قابلیت نصب خشاب/ کشته‌سازی در اغتشاشات با توزیع عادلانه سلاح‌های ویژه! +عکس

وی افزود: در نهایت، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد به هلاکت رسید. این فرد شرور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه ، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

 دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده اند، اعلام کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: از شرور فوق چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیده بان IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    4 0
    درود بردلاورمردان مومن و مخلص و ولایتی واجا
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    9 4
    آشغال ادمکش لعنت به روح کثیفت
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    5 0
    تشکر می کنم کاش به جای دستگیری و حبس های الکی همه رو در جا بکشید تا هزینه کمتری به بیت المال وارد بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس