کد خبر 1034286
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مایک پنس

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود «هلوکاست» در فلسطین اشغالی، مانند نتانیاهو از کشورهای جهان خواست به تقابل با ایران برخیزند.

به گزارش مشرق، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه بار دیگر تقابل کشورهای جهان با ایران را خواستار شد و جمهوری اسلامی ایران را «ضدیهودی» خواند.

پنس که در قدس اشغالی در مراسم یادبود «هلوکاست» سخنرانی می‌کرد، گفت: «باید به یاد [هلوکاست]، با قدرت در برابر گسترش‌دهنده اصلی ضدیت با یهودیت در جهان، بایستیم.»

ببینید:

فیلم/ اولین موضعگیری رسمی مایک پنس، معاون ترامپ در مورد ترور قاسم سلیمانی

وی افزود: «تنها حکومت جهان که سیاستش بر انکار هلوکاست و حذف کردن اسرائیل از نقشه بنا شده است. جهان باید با قدرت در برابر جمهوری اسلامی ایران بایستد.» 

پیش از این هم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در همین مراسم از کشورهای جهان خواسته بود در برابر ایران متحد شده و به تقابل با تهران بپردازند.

هرچند در چند دهه گذشته حمایت تمام‌قد از رژیم صهیونیستی سیاست دیرینه دولت‌های آمریکا بوده، اما دولت کنونی به ریاست «دونالد ترامپ» تقریبا تمام خواسته‌های تل‌آویو از جمله انتقال سفارت به قدس اشغالی، به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی و قانونی خواندن شهرک‌های صهیونیست‌نشین اراضی اشغالی کرانه باختری را اجرایی کرده است. ترامپ می‌گوید هیچ دولتی در آمریکا به اندازه دولت او به تل‌آویو خدمت نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    2 0
    هنوز پنسی زیاد مونده مقاش بشی
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    4 0
    سیلی محکمی خوردی که هنوز دردت می کنه.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    3 0
    همه شما تروریست ها رفتنی ، و جمهوری اسلامی ماندنی ست .
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 0
    معلوم میشه بی منطقید که سالها هر چه زور زده اید و حرف های تکراری را گفته اید ، باز با پر روئی مشکل و اشکال خود را با اتهام زدن بدیگران ظاهرا میپوشانید ، بتنهائی جرات و قدرت مواجهه را ندارید ، دستور اجماع صادر میکنید تا چه شود ، مگر دیگران دیوانه اند برای منافع شما بجنگند . عاقلان برای مقابله با شما باید همراه شوند
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 0
    ترامپ خودش ملعون و بد چهره است این معاونش از خودش منفور تر و شیطانی تر است.
  • احمد IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    4 0
    آقای پنس شماها که خودتان را ابر قدرت میدانید چرا از سایر کشورها درخواست مقابله میکنید؟ اگر شهامت دارید خودتان به میدان بیائید تا مشخص شود ابر قدرت واقعی کیست تا بفهمید قدرت واقعی به تعداد سلاح و تجهیزات نیست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس