کد خبر 1034204
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
انصاری فرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: توافق مهمی در مالزی انجام شد و از حق تیم‌های ایرانی دفاع شد و خطر از بیخ تیم ملی هم گذشت.

به گزارش مشرق، محمدحسن انصاری‌فرد درباره جزئیات جلسه امروز در مالزی اظهار کرد: توافق کردیم که دیگر محرومیتی در کار نباشد، چرا که اگر با AFC به توافق نمی‌رسیدیم هر یک از نمایندگان ایران محرومیت دو ساله و جریمه نقدی در انتظارشان بود، اما در این جلسه از حق ایران دفاع و قرار شد تیم‌های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی‌آف خارج از ایران بازی کنند و اگر به مرحله گروهی صعود کردند مثل پرسپولیس و سپاهان در خانه بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت میزبانی به نمایندگان ایران در آسیا/ AFC به باشگاه‌های ایرانی تضمین داد

وی ادامه داد: قبلاً AFC پیشنهاد کرده بود که ابتدا تیم‌های ایرانی در خانه رقبا به میدان بروند و بعد آنها شرایط میزبانی ایران را بررسی کنند و از ایران گارانتی بگیرند، اما در جلسه امروز از AFC تضمین گرفتیم که بازی‌های خانگی نمایندگان ایران در مرحله گروهی در ورزشگاه خودشان برگزار شود و میزبانی به تیم‌های ایرانی بازگردانده شد.

انصاری‌فرد گفت: ما با این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت از میزبانی نجات دادیم، چرا که اگر امروز این توافق با AFC انجام نمی‌شد ممکن بود تیم ملی هم نتواند در ایران میزبانی کند و در نهایت این یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود که شکر خدا به دست آمد. این را هم بگویم اول بازی‌های خارج از خانه‌ها برگزار و سپس در خانه بازی می‌کنیم. منتهی ما بابت این اتفاق گارانتی گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما تأکید کردیم کنفدراسیون می‌بایست تیم‌ تحقیقاتی اعزام می‌کرد، چرا که ایران امن است و همان‌طور که ما به مالزی آمدیم‌ پروازها هم‌ در حال انجام‌ است و مشکلی نیست. آنها مشورت کردند و نهایت به ما گارانتی دادند در مرحله گروهی حتماً میزبان هستیم و فقط اول باید دیدارهای خارج از خانه را برگزار کنیم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    2 0
    خاک بر سفرتون به چه قیمتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس