نژادپرستی - کراپ‌شده

تحقیقات جدید نشان می‌دهد «نت‌فلیکس»، «ان‌بی‌سی» و «اِی‌بی‌سی» بیشتر از دیگر رسانه‌ها رنگین‌پوستان را با رفتار بد به تصویر کشیده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در اخبار فرهنگی خود نوشت:

به گزارش فارس به نقل از ورایتی، موسسه مطالعاتی غیردولتی «Color of Change» در تحقیق جدید خود مشخص کرده که «نت‌فلیکس»، «NBC» و «ABC» بیش از دیگر رسانه‌ها رنگین‌پوستان را با رفتار و کردار نادرست به تصویر کشیده‌اند.

زمانی که صحبت از صفحه نمایش می‌شود تنها اینکه چه تعداد رنگین‌پوست در فیلمی ‌حضور دارند مورد بحث نیست بلکه نحوه ارائه آنها و رفتارشان از اهمیت برخوردار است.

در گزارشی جدید که از سوی موسسه غیرانتفاعی «Color of Change» (رنگ تغییر) منتشر شده، «نت‌فلیکس»، «NBC» و «ABC» فیلم‌های درام جنایی که از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ پخش کرده‌اند بیشترین میزان رفتار نادرست رنگین‌پوستان در آنها وجود داشته است که همین باعث تأثیر منفی جدی بر تصویری که عموم مردم از رنگین‌پوستان دارند می‌شود. در این مطالعه، «رفتار نادرست» به‌عنوان ۲۳ عمل خاص از دروغگویی و مداخله و فضولی تا تهدید و ارعاب، برای نشان دادن نژادپرستی تعریف شده است.

«رَشاد رابینسون» مدیر این تحقیقات می‌گوید: آنچه که این گزارش را به حقیقت می‌رساند این است که چطور می‌توان به ریشه ‌ترامپیسم رسید؟ شما می‌توانید با هدایت نادرست عموم جامعه و طبیعی و معمولی جلوه‌ دادن بی‌عدالتی، چیزهای نادرست را درست جلوه دهید! و بدین‌گونه به ریشه تفکر ‌ترامپیسم می‌رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    9 1
    یعنی هنوز تو دوران بربرها گیر کردن؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس