کد خبر 1034059
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران و آذربایجان

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیونی که در بازیهای آسیایی یک برنز نمی تواند بگیرد نمی تواند ادعای سهم مالی بیشتر کند.

به گزارش مشرق، مهدی علی‌نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد : مجمع خوبی بود سعی کردم چالش هم در آن باشد و قاعده مجمع هم همین است. البته اعضای مجمع ساکت بودند و به نظر می رسد آقای قمری را خیلی دوست دارند! مهمترین مسئله فدراسیون، مالی است. اگر بحث کمک مالی بیشتر می کنید بدون تعارف بگویم فدراسیونی که نمی تواند در بازی های آسیایی یک برنز بگیرد نمی تواند ادعای سهم بیشتر کند. هزینه های دوچرخه سواری فوق العاده بالا است و تنها با فعال کردن بخش خصوصی وضع بهبود پیدا می کند و  اگر از منابع غیر دولتی استفاده نکنید وضعیت دوچرخه سواری بهبود نخواهد یافت. این هنر رییس فدراسیون و رییس هیات های استانی است که این کار را انجام دهند که  اگر می توانید بسم الله اگر نه جای خود را به کسانی بدهید که می توانند این کار را انجام دهند.

او ادامه داد: منابع دولت رو به کاهش است. بعضی رشته ها که به تجهیزات وابستگی بیشتری دارند آسیب بیشتر می بینند، بنابراین باید استراتژی دیگر داشته باشند. باید بررسی شود چرا باشگاه های بزرگ کنار کشیده اند. در کل غیر از مسیری که من گفتم بروید موفق نمی شوید. پولهای وزارت ورزش نسبت به دو سال قبل تغییر نکرده اما هزینه ها چهار برابر شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس