کد خبر 1033988
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش مشرق، اخراج آمریکا از عراق یک فرآیند قانونی، سیاسی، اجتماعی و نهضتی است که به سرعت مراحل آن در حال طی شدن است. با تصویب طرح خروج آمریکا از عراق در پارلمان این کشور، گام اول (مرحله قانونی) این فرآیند انجام و بلافاصله به اجماع جریان‌های سیاسی (گام سیاسی) تبدیل شد.

بیشتر بخوانید

پیام همگانی مردم عراق به آمریکایی‌ها +عکس

آمریکا سعی کرد با ناآرام سازی عراق، عملا فرآیند مذکور را مهار و از اجتماعی شدن اخراج نیروهایش ممانعت بعمل آورد. اما با داغ شدن هشتگ #ارحلوا_عن_ارضنا در میان کاربران عراقی و تدارک برای راهپیمایی میلیونی در این کشور، بزودی شاهد اجتماعی شدن اخراج آمریکا از عراق خواهیم بود.

گام سوم فرآیند اخراج آمریکا، از یک سو منجر به انسجام فی‌مابین مردم و جریان‌های سیاسی می‌شود و از سوی دیگر، مقدمه گام چهارم (نهضت فراگیر مقاومت) برای ازاله آمریکا از عراق می‌گردد. کاخ سفید با ترور و شهادت سردارسلیمانی عملا از منطقه کیش و مات قدرت مقاومت خواهد شد.

منبع: کانال تلگرام رضا سراج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    14 10
    بله آمریکای تروریست خبیث شیطانی باید هرچه زودتر از کل منطقه غرب آسیا خارج بشه وگرنه باهاش جنگ بزرگی رو آغاز میکنیم و آغاز فروپاشی نهایی آمریکا و اسرائیل رو رقم میزنیم........ پیشنهاد میکنم قبل از اینکه آمریکا از منطقه خارج بشه یک جنگ بزرگ بر ضد آمریکا رو آغاز کنید و آغاز فروپاشی نهایی آمریکا رو رقم بزنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس