محمدبن سلمان نمایه

عربستان سعودی گزارش‌ها در خصوص هک کردن تلفن موسس شرکت آمازون و مالک واشنگتن پست را مضحک توصیف کرده‌ است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، سفارت عربستان سعودی در آمریکا نسبت به خبر منتشر شده درخصوص هک تلفن مالک واشنگتن پست واکنش نشان داد.

سفارت سعودی در واشنگتن این گزارش را رد کرده و هشدار داده است در مورد آن درخواست تحقیقات خواهد کرد. آمازون تاکنون به این گزارش واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

ولیعهد عربستان تلفن مالک روزنامه واشنگتن پست را هک کرد

گزارش‌های اولیه در مورد هک تلفن جف بیزوس، رئیس و موسس ابَـرفروشگاه اینترنتی آمازون و مالک واشنگتن پست توسط عربستان به اوایل سال باز می‌گردد. در آن زمان گوین دی‌بکر، کارآگاهی که بیزوس استخدام کرده بود گفته بود تلفن موسس آمازون «توسط عربستان» هک شده‌ است.

دی‌بکر گفته بود عکس‌های این میلیاردر آمریکایی و پیام‌های خصوصی‌اش ربوده شده و در اختیار نشریه «نشنال اینکوایرر» وابسته به شرکت «امریکن مدیا» قرار گرفته است.

روزنامه گاردین روز اول بهمن گزارش داد که هک تلفن جف بیزوس با ولیعهد عربستان مرتبط است. به گفته گاردین بدافزار ارسال‌شده به تلفن بیزوس از شماره‌ای فرستاده شده که محمد بن سلمان از آن استفاده می‌کند.

بنا بر این گزارش بدافزار در پیام ارسالی از شماره بن سلمان در واتس‌اپ، برای جف بیزوس، قرار داشته‌ است.

جف بیزوس صاحب روزنامه واشنگتن پست است؛ روزنامه‌ای که قتل نویسنده آن جمال خاشقجی، توسط ماموران عربستان، به جنجالی گسترده برای ریاض تبدیل شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس