اکبر ترکان

ترکان بر این باور است که عملکرد دولت باعث شده است که محبوبیت اصلاح طلب در جامعه ریزش کند که نتوانند در انتخابات رای بیاورند. همچنین ترکان اعتقاد دارد که اداره دولت بیشتر با سلیقه واعظی و نوبخت است.

به گزارش مشرق، اکبر ترکان مشاور سابق روحانی درباره اینکه بسیاری از افت مدیریت در دوره دوم آقای روحانی حرف زده اند و گفته می شود ایشان در تصمیم گیری توجهی به مشورت و مشاوره ندارد، اظهار داشت: البته این به خصوصیات شخصی او برمی گردد. او از همه چیز کمی می داند و خود او فکر می کند این همین کمی دانستن برای اداره همه چیز خوب است و شاید اگر این کمی دانستن نبود برای اداره از مشورت دیگران بیشتر استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید:

آقای خاتمی در دوره ریاست جمهوری خود در مورد برخی از مسائل اقتصادی که اطلاعاتی نداشتند نظر کارشناسان را می پذیرفتند. ایشان تعدادی از وزرای خود را از دست دادند. امروز یکی از مدیران سازمان برنامه و بودجه در وزارت بهداشت وزیر است در مورد وزارت دارایی نیز به همین شکل است. بعضی وزرا سلیقه هایی که دارند بیشتر به واعظی نزدیک است. بنابراین دولت بیشتر در گرایشات واعظی و نوبخت دیده می شود. لذا کارآمدی این دوره نیز معادل کارآمدی واعظی و نوبخت است. امروز موثر ترین افراد در اداره کشور آقای نوبخت و آقای واعظی هستند.

از این نظر که وزرای درون دولت بعضا تحت تاثیر آقای نوبخت و آقای واعظی هستند.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    18 0
    عملکرد این باعث شده ریزش کنین؟!!!!!! به جان ناقابلتون قسم اگر این نظام اسلامی نبود به شخصه حالیتون می کردم نتیجه کارها و حرفاتون چیه، اونم تو خیابون...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس