کد خبر 1033783
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
آنتونی استوکس

ستاره ایرلندی سابق تیم تراکتور تبریز در آستانه پیوستن به پرسپولیس تهران قرار دارد.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در آستانه توافق با یکی از خارجی های خوب این چند وقت اخیر فوتبال ایران قرار دارد. مهاجمی از ایرلندجنوبی که سابقه حضور در تیم های سرشناسی همچون ساندرلند،شفیلدیونایتد،کریستال پالاس،سلتیک و بلکبرن را دارد و فصل قبل به واسطه حضور توشاک در تراکتور سر از قرمزهای تبریز درآورد و روزهای خوبی را در خط حمله این تیم سپری کرد.

 

آنتونی استوکس فصل قبل 23 بازی برای تراکتور انجام داد و 11 گل هم به ثمر رساند تا کیفیت فنی بالای خود را به اثبات برساند. کیفیتی که باعث شده تا حتی پس از حدود یک سال دور بودن او از فوتبال ایران،یک بار دیگر تیم های ایرانی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند. ابتدا شایعه حضور او در استقلال مطرح شد که به سرعت از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد و بعد هم نوبت به پرسپولیس رسید تا با هدایت یحیی گل محمدی به دنبال جذب استوکس باشد. انتقالی که البته هنوز قطعی نشده اما با توجه به توافقات مالی که بین طرفین انجام شده،هیچ بعید نیست استوکس به زودی عازم تهران شود تا در نیم فصل دوم در خط حمله پرسپولیس در کنار اوساگونا و علی علیپور حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیس با استوکس به کجا رسید؟

مهار ناپذیر در بیرون زمین

استوکس هرچقدر که در داخل زمین آماده و مهارناپذیر است،در خارج از زمین هم رام نشدنی نشان می دهد و همین کار پرسپولیسی ها را برای کنترل او از لحاظ انضباطی سخت می کند.استوکس فصل قبل در تراکتور بی نظمی های زیادی از خود نشان داد و به عنوان مثال وقتی که به مرخصی می رفت،با تاخیر های چند روزه به تبریز برمی گشت و همین باعث می شد تا او بازی هایی از تراکتور را از دست بدهد.همین بی توجهی ها و بی نظمی های استوکس عامل اصلی دور شدن او از فرم ایده آلش بود و درنهایت به جدایی او از تراکتور منجر شد.

حالا پرسپولیسی ها باید حواسشان به این وجه از شخصیت استوکس باشد تا او به همان رفتارهای غیر حرفه ای اش در تراکتور ادامه ندهد و اصول و دیسیپلین حاکم بر تیم را بپذیرد و راه بازیکنی مثل کرار جاسم را در پیش نگیرد. کراری که در سال های حضورش در تراکتور و استقلال همواره به بی نظمی و عدم رعایت انضباط حاکم بر تیم شهره بود و همواره روی اعصاب هوادران خودی رژه می رفت و حالا همه باشگاه ها این نگرانی را دارند که نکند بازیکنان خارجی شان در مسیر این ستاره عراقی قدم بگذارند!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس