کد خبر 1033487
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
اینسینیه

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی برای یکی از هواداران جوان این تیم که از باخت اخیر آبی‌پوشان سن‌پائولو به شدت احساساتی شده بود، یک پیام فرستاد.

به گزارش مشرق، لورنزو اینسینیه، ستاره خط میانی تیم فوتبال ناپولی از هوادار کم سن‌وسال این تیم که در شب باخت خانگی 2 بر صفر مقابل فیورنتینا در هفته بیستم‌ سری A به شدت ناراحت شده بود، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

اردوی تنبیهی گتوزو برای بازیکنان ناپولی

باخت شاگردان جنارو گتوزو با توجه به بحرانی که در این فصل گریبان این تیم را گرفته، خیلی غیرمنتظره نبود اما تماشای چهره کودکی که با چشمان پر از اشک شاهد سومین باخت متوالی تیمش در سری A بود، خیلی‌ها را منقلب کرد و و اینسینیه هم یکی از آنها بود.

در این میان برخی برای تلنگر زدن به بازیکنان ناپولی، در خواست کرده‌اند که تصویر این کودک گریان چاپ و روی دیوارهای رختکن تیم نصب شود تا اعضای تیم درک کنند که نسبت به چه افرادی تعهد و  مسئولیت دارند.

تیم فوتبال ناپولی ایتالیا , سری A ,

در پی این ماجرا اینسینیه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی یک پیام ویدئویی برای این هوادار کم سن و سال که نامش «ماریو» است ضبط کرد و در آن خطاب به او گفت: سلام ماریو، متأسفم که از نتیجه بازی گریه‌ات گرفت. به تو قول می‌دهیم که از این لحظه به بعد ما فصلی فوق‌العاده خواهیم داشت و تو دوباره در کنار ما لبخند می‌زنی. ما منتظر دیدن تو در استادیوم هستیم.

به نظر می‌رسد که اینسینیه زمان بدی را برای دادن وعده بهبود اوضاع ناپولی به هوادار جوان این تیم انتخاب کرده است، چون این تیم هفته آینده در خانه میزبان یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس