کد خبر 1033291
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
جوانان صهیونیست

رسانه‌های رژیم اشغالگر از افزایش فرار جوانان صهیونیست از خدمت اجباری در ارتش رژیم با بهانه کردن مسائل روانی خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحرونوت از افزایش میانگین معافیت از سربازی اجباری برای ارتش رژیم صهیونیستی به سبب بیماری‌های روانی پرده برداشت.

این روزنامه نوشت داده‌های ارتش اسرائیل نشان می‌دهد که از هر سه جوان اسرائیلی یک نفر از خدمت اجباری سربازی به دلایل روانی معاف خواهد شد. این روزنامه نوشت داده‌های ارتش اسرائیل تاکید می‌کند که حدود ۳۰ درصد جوانان ذکور که باید امسال برای خدمت اجباری در ارتش اقدام می‌کردند، از خدمت سربازی به خاطر مسائل روانی معاف خواهند شد.

این روزنامه ادامه داد فرماندهان ارتش اسرائیل برای کاستن از اهمیت این پدیده با آغاز سال جدید سربازی اجباری در ۲۰۲۰ میلادی تلاش می‌کنند به ویژه اینکه شاهد کمبود ۴۴ درصدی میزان سربازی اجباری در میان دختران اسرائیلی در سال جاری میلادی هستند.

این روزنامه نوشت سرتیپ موتی آلموز فرمانده بخش نیروهای انسانی ارت شاسرائیل دو هفته پیش نامه‌ای به افسران بخش بهداشت روانی ارتش اسرائیل نوشت و از آنها خواست میزان معافیت‌ها به خاطر مسائل روانی را کاهش دهد.

یدیعوت آحرونوت افزود منابعی در بخش نیروهای انسانی ارتش اسرائیل گفته‌اند افزایش میانگین دستیابی جوانان اسرائیلی به معافیت‌های خدمت سربازی اجباری در ارتش به خاطر کاهش انگیزه‌ آنها برای انجام خدمت نظامی برمی‌گردد.

دقت موشک‌های حزب الله بزرگترین دغدغه صهیونیست‌ها

خبر دیگر اینکه فرمانده سامانه دفاع هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت جنگ سوم لبنان چالش بزرگی از نظر کمیت و انواع و ابزارهای دفاع مطلوب تشکیل خواهد داد. وی مدعی آمادگی ارتش برای اصابت هزار موشک در روز یا بیشتر از این تعداد خبر داد.

ران کوخاو در گفت‌وگو با روزنامه یسرائیل هیوم گفت شهروندان هرگز مطابق عادتشان نخواهند توانست به بازارگردی بپردازند، بلکه مجبور خواهند شد به پناهگاه‌ها بروند و اینکه باید رفتار صحیح را بیاموزند و این نکته را درک کنند که در جنگ آینده خسارت‌ها و تلفاتی به بار خواهد آمد. این معنایش این نیست که ما به ماموریت خود نپرداخته‌ایم، بلکه هیچ چیز کاملی وجود ندارد، همچنین در غزه نمی‌توانم میزان موفقیت در آینده را تضمین کنم.

وی افزود یکی از چالش‌های اساسی امروز در برابر ارتش اسرائیل، طرح دقت موشک‌های حزب الله است، حزب الله می‌خواهد که قادر به هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در اسرائیل(مناطق اشغالی) باشد و این تهدید بزرگی است، اسرائیل تلاش می‌کند به هر طریقی آن را دفع کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    6 6
    ما اینجا نیروهای داوطلب بسیج داریم و به زور سعی می کنیم وارد سپاه شویم آنوقت صهیونیست ها از نیروهای مسلح فرار می کنند. قدرت ایران اسلامی در همین مردم است. رهبرمان اشاره کند به سه شماره در مرزهای مبارزه با کفر و به ویژه صهیونیسم آماده ایم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس