پولادگر

رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به خبر پناهندگی کیمیا علیزاده گفت: او نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند و این کار قانونی نیست.

به گزارش مشرق، چهل و هفتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صبح امروز دوشنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو در جمع خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در فوتبال گفت:  فکر می کنم یک برخود انقلابی صورت گرفت و ما همیشه اجازه دادیم به ما حمله کنند و سپس دفاع کردیم. این رویه باید تغییر کند، ببینیم چه اتفاقی در این حوزه به خصوص در حوزه بین الملل رخ می دهد که به ما حمله می کنند و ما کوتاه می آییم و سکوت می کنیم. تصمیم درستی بود، باید مقابل ظلم ایستاد و حق مهم ترین موضوع است، حق گرفتنی است، کسی در این آشفته بازار بین المللی حق را به ما نمی دهد.

بیشتر بخوانید:

‏لیستی از سرکوب شدن ‎کیمیا علیزاده در ایران

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی رخ داده است، خیلی از حلقه های مفقوده در کمیته ملی المپیک که راه اندازی آن و فعالیت کمیسون های مختلف در دوره جدید کمیته توجه بیش تری شده است،  امیدوارم ثمرات خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.

پولادگر درباره کیمیا علیزاده و حضور او در کشور دیگر گفت: قانونی نمی تواند برای کشور دیگر بازی کند، از آخرین حضور یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی باید ۳ سال بگذرد تا برای کشور جدید بتواند بازی کند. رسانه هایی که این اخبار را منتشر می کنند قطعا از قانون خبر ندارند.


پولادگر تاکید کرد: اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک در تیم پناه جویان که راه انداخته است که آن هم شرایط خاص دارد. مطلبی که علیزاده نوشته است خودش هم از روی آن نمی تواند بخواند، کسانی که این مطالب را عنوان کردند دروغ های بزرگی به کشور و نظام اسلامی ما زدند. تهمت های زیادی در این تن است. از رسانه می خواهم برای اینکه تمام دنیا بدانند  این دروغ است نتایج تیم های ملی دختر های ما را نسبت به کشورهای اسلامی مقایسه کنند.  از رسانه ها خواهش می کنم به این بهانه  به نتایج تیم های ملی بانوان ما با سایر کشورهای اسلامی بپردازند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    17 9
    وقتي اينقدر كوتاه ميايم نتيجش ميشه بدتر شدن اوضاع.هر جا هم كه مقاومت كرديم پيروز شديم.حالا چه ساست خارجي باشه چه ورزش
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    4 11
    اینو نگی چی بگی
  • CA ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    3 10
    علت موضوع این خانم بخاطر آسیب پذیری روانی ذانی زنها هست و نیاز به حفاظت دارد. مطمئن باشید وقتی هوای خانواده و اون مهر و محبت اطرافیان رو‌ بکنه تازه متوجه میشه که چقدر کار اشتباهی انجام داده.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 7
    خوب حق علیزاده رو دادن دستش
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    7 6
    در تکواندو ورزشکاران خیلی به ملت وایران خیانت می کنند چرا؟؟؟؟؟؟؟لطفا کالبد شکافی بشه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    10 6
    رفت زیر پرچم آلمان ...البته باید تو یک کشور اروپایی مدال بیاره تا بتونه بره تو بغل ترامپ
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    3 2
    انقدر بهش رسیدن اوردوز کرده... یک مدال برنز آورده، به اندازه مدال طلا پاداش گرفته آپارتمان و پرچم داری کاروان ایران و .... اینهمه خب ظرفیتش رو نداشت... باز میگه سرکوبم میکنند.... لامصب همه ما آرزوی این سرکوب را داریم
  • شجاع الدین IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 4
    هجرت برای زندگی بهتر وپیشرفت امری پسندیده است.کیمیا علیزاده ضمن اینکه قهرمان ورزشی بود یک انسان آزاد نیز بود وآزادانه گزینه ای را انتخاب کرد که از نظر وی گزینه بهتر بود.
  • هموطن IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    1 2
    اقای شجاع الدین بنظرم اسم شما را اشتباهی گذاشتن شجاع الدین بعضی ها مثل همین خانم وطن فروش نان کسی دیگه ای را میخوردن نگهبان گله دیگری هستند اینهم شد انتخاب بی غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس