کد خبر 1033183
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
برانکو

تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه ۱۳۹۹ در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی عمان می‌رود؛ تیمی که هدایتش از حالا به عهده برانکو ایوانکوویچ است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عمان انتخاب شد. این دومین چالش پروفسور در قامت سرمربی یک تیم ملی خواهد بود.

برانکوی ۶۵ ساله تیمی را تحویل گرفته است که در مسابقات انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در گروه پنجم بعد از قطر در رده دوم قرار دارد و با توجه به فاصله زیاد با دیگر رقبا و حضور خودکار قطر در جام جهانی ۲۰۲۲، به احتمال زیاد در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

برانکو رسماً سرمربی تیم ملی عمان شد +عکس

جالب است که دیدار برانکو و تیم ملی ایران به زودی اتفاق می‌افتد. تیم ملی عمان در خردادماه ۱۳۹۹ به ایران می‌آید تا مقابل ایران در دیداری تدارکاتی قرار بگیرد. البته نباید فراموش کرد که برانکو به دلیل مشکلات مالیاتی اگر به ایران بیاید ممنوع‌الخروج خواهد شد و به همین دلیل شاید بعد از چند سال یک اتفاق تکراری برای او رخ دهد.

برانکو زمانی که هدایت الاتفاق عربستان را به عهده داشت باید با تیمش در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به تهران می‌آمد تا مقابل استقلال پیکار داشته باشد، اما به دلیل مشکل مالیاتی او با تیمش به ایران نیامد. حال باید دید بازهم شاهد رخ دادن این اتفاق خواهیم بود یا برانکو در خرداد ۹۹ رو در روی تیم ملی ایران قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 1
    عمرا تو عمان نتیجه بگیره
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 0
    میاد ایران و شما مالیاتشو می بخشید. فقط از کارمندای بدبخت قبل از حقوق دادن مالیاتشون رو میگیرید.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    بار چندمه ايشان هست كه پول مالياتش رانداده....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس