رفعتی

رئیس اسبق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: داوران خارجی هرگز نمی‌گویند که ما به ایران نمی‌رویم و این یک بهانه‌جویی از سوی AFC است.

به گزارش مشرق، داود رفعتی در مورد ادعای مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی براینکه داوران خارجی اعلام کرده‌اند حاضر به قضاوت در ایران نیستند، اظهار داشت: به نظر من اصلاً چنین چیزی صحت ندارد. یعنی AFC از تمام داوران شاغل در لیگ قهرمانان آسیا نظرخواهی کرده که آیا حاضرید به ایران بروید یا نه و آنها نیز نظر منفی داده‌اند؟! اصلاً‌ چنین چیزی امکان ندارد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید حکم سیاسی AFC/ عربستان سردمدار توطئه علیه فوتبال ایران

وی افزود: سال‌ها در لیگ قهرمانان آسیا قضاوت کرده‌ام. در بحبوحه جنگ سوریه در سال 2012 نیز به ما ابلاغ داوری در این کشور دادند و ما هم رفتیم. حتی در جریان جنگ افغانستان در روز المپیک به ما ابلاغ داوری در این کشور را دادند و همه داوران آمدند. هیچ وقت هم نگفتیم که به عراق، افغانستان یا سوریه نمی‌رویم. استفاده از نام داوران یک بهانه‌جویی است. آنها دستاویزهای دیگری برای خود در نظر گرفته اند و حالا مسئله داوران را عنوان می‌کنند.

داور بین‌المللی اسبق فوتبال ایران تصریح کرد: کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا به نظر من تحت فشار قرار گرفته و کشورهای عربی به تحریک بحرین، کمیته اجرایی AFC را زیر فشار قرار داده‌اند تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و باشگاه‌های ما را از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند.

رفعتی تأکید کرد: بهترین راه مقابله با این تصمیم کنفدراسیون آسیا این است که به دادگاه بین‌المللی ورزش CAS شکایت کنیم. این تصمیم کاملاً سیاسی است و ورزشی نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 0
    کدوم تیم ایرانی با وطن فروشی موافق هست؟؟؟؟؟ اگر مسئولان بزارند این اتفاق بیفته و باشگاهها را بفرستن کشورثالث عین خیانت هستش...خودمون تایید میکنیم که کشورمون نا امن هست بخدا این کار خیانته یکبار برای همیشه جلوی زیاده خواهی ها را باید بگیریم به هرطریقی شده نباید بزاریم اراده اون لعنتی ها بر ما مستولی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس