کد خبر 1033142
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
جلب رضایت اولیای دم در لحظه اجرای حکم قصاص

متهم پس از تحمل ۱۵ سال حبس و پس از آن که با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف و در بازداشت بود و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت که با اخذ رضایت از اولیای دم پایه چوبه دار حیات دوباره یافت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: جوانی ۱۹ ساله که در سال ۱۳۸۳ در دهستان درام  به اتهام قتل عمد فردی ۴۰ ساله به قصاص نفس محکوم شده بود، پس از طی مراحل قانونی و تایید استیذان قصاص نفس، آماده اجرای حکم قصاص بود که با تلاش  و میانجیگری همکاران دادسرای حاضر در محل اجرای حکم  اعضای ستاد صبر و مسؤولین زندان، اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل با ابراز ندامت و پشیمانی از قصاص نجات و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید:

زنگ‌ قتل‌ در «گوشی‌پیرزن»! +عکس

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامی درام مبنی بر مشاهده یک جسد خون آلود، بلافاصله دستور تحقیقات در این خصوص صادر شد که  پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که  متهم با سنگ پنج کیلویی که در کنار جسد و آغشته به خون بوده مرتکب قتل شده است.

وی در تشریح  این پرونده اظهار کرد: متهم پس از تحمل ۱۵ سال حبس و پس از آن که با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف و در بازداشت بود و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت که با  اخذ رضایت از اولیای دم پایه چوبه دار  حیات دوباره یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    از الان پنجاه سال دیگه وقت داره زندگی کنه خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس