کد خبر 1033118
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
بشار رسن

مدیر برنامه بشار رسن گفت: موضوع مصاحبه بشار با یک رسانه عرب زبان به این شکلی نبوده که بازتاب پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، این روزها باشگاه پرسپولیس به یک ثبات رسیده و کشتی توفان‌زده سرخ‌ها این روزها در ساحل آرامش لنگر انداخته و خود را برای شروعی مقتدرانه در لیگ برتر آماده می‌کند، اما اینها دلیل نمی‌شود که مشکلات مالی جاری در این باشگاه نادیده گرفته شود و به نوعی خودنمایی نکند. طبق قولی که باشگاه به بازیکنان تیم داده، قرار است پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر پرداختی باشگاه به بازیکنان به 50 درصد برسد و حالا فرصت زیادی برای تحقق این امر باقی نمانده است و از طرف دیگر موضوع پیش پرداخت بازیکنان خارجی تازه‌وارد و همچنین طلب هنگفت بشار رسن از دغدغه‌های دیگر این روزهای باشگاه پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید:

اولتیماتوم جدید بشار رسن با پیشنهاد اسپانیایی

 مصاحبه تند بشار؟ رسانه عرب شلوغش کرد!

بشار رسن را باید یکی از با معرفت‌ترین بازیکنان خارجی حاضر در فوتبال کشور نامید. فوتبالیستی که حتی تحملش از بازیکنان ایرانی هم بیشتر است و با وجود طلب زیادی که بابت فصل قبل و این فصل لیگ برتر از پرسپولیس دارد، اما باز هم بدون هیچ حرف و حدیثی کار خود را با تیمش آغاز کرده و منتظر این است تا مدیران باشگاه به وعده‌هایشان درخصوص او عمل کنند.

اما دیروز مصاحبه‌ای تند از بشار رسن در سایت اسپورت عراق منتشر شد که باشگاه پرسپولیس را تهدید کرده بود تا در 10 روز آینده مطالباتش را پرداخت کنند، در غیر این صورت او با فسخ قرارداد راهی تیم‌های خواهانش می‌شود. در این خصوص امیر ارسلان‌مرتاض، مدیر برنامه این بازیکن گفت: «موضوع مصاحبه بشار رسن با یک رسانه عرب زبان به این شکلی نبوده که بازتاب پیدا کرده است. او تنها در پاسخ به این سوال که پرسپولیس مطالباتت را پرداخت کرده یا نه پاسخ داده که هنوز این موضوع عملی نشده و قرار است تا 10 روز آینده این اتفاق بیفتد. البته من فعلا در امارات هستم و بعد از بازگشتم به ایران درخصوص این مصاحبه اطلاع‌رسانی دقیق‌تری انجام می‌دهم. ضمن اینکه بلیت رسن به تهران را باشگاه پرسپولیس تهیه کرده است و اصلا مبلغ این بلیت هم آنقدری نیست که حتی اگر رسن تهیه کرده بود، بخواهد راجع به آن صحبت کند.»

برای پیگیری این موضوع تلاش کردیم تا موضع باشگاه را در این زمینه جویا شویم. حسین قدوسی، روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس درخصوص این بازیکن گفت: «او تا این لحظه صبر زیادی از خود نشان داده و مدیریت باشگاه هم در حال تلاش است تا به‌زودی طلب این بازیکن را بپردازد تا مشکلی برای ادامه کارش با تیم نداشته باشد.»

 استوکس هنوز به دبی نرسیده است

با اینکه طبق اعلام رسانه‌ها و همچنین باشگاه پرسپولیس قرار بر این بود که آنتونی استوکس که خیلی‌ها او را خرید جدید پرسپولیسی‌ها می‌دانند، روز گذشته با حضور در دبی و عقد قرارداد رسمی با این تیم راهی تهران شود تا تمرینات خود را با این تیم آغاز کند. با پیگیری از نمایندگان باشگاه پرسپولیس متوجه شدیم که استوکس هنوز به امارات سفر نکرده و نماینده‌های پرسپولیس همچنان در انتظار حضور او در دبی هستند.

استوکس دیروز موفق شده گذرنامه جدید خود را دریافت کند و حالا منتظر است تا پرسپولیسی‌ها بلیت سفر او به امارات را تهیه و او برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد به دبی برود. هرچند برخی بر این باورند که مشکل استوکس گذرنامه نبوده و او منتظر است تا پرسپولیسی‌ها پیش‌پرداخت او را آماده کنند و قرار است این مبلغ امروز یا فردا تهیه شود تا این مهاجم ایرلندی رسما پیراهن پرسپولیس را برتن ‌کند. قدوسی در این خصوص گفت: «استوکس امروز یا نهایتا فردا به دبی می‌رود تا پس از عقد قرارداد راهی ایران شود.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس