کد خبر 1033088
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
قاسمپور

کارشناس فوتبال گفت: کنفدارسیون فوتبال آسیا برخلاف شعارهایی که می‌دهد دست به سیاسی‌کاری زده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور در مورد احتمال محرومیت باشگاه‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این خبر توسط رسانه‌های عربستانی قطعی اعلام شده است، گفت: این رفتار کاملاً سیاسی است. برخورد کنفدراسیون فوتبال آسیا سیاسی‌کاری است. آنها برخلاف شعارهایی که می‌دهند کاملاً در این زمینه سیاسی عمل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید حکم سیاسی AFC/ عربستان سردمدار توطئه علیه فوتبال ایران

وی افزود: بارها دیده‌ایم که کنفدراسیون فوتبال آسیا حتی مدعی است که نباید هیچ شعار سیاسی در ورزشگاه‌ها سر داده شود اما اکنون می‌بینیم که آنها سیاست را در همه ارکان فوتبال آسیا دخالت داده‌اند. متأسفانه کشورهایی هم که ادعای دوستی با ما دارند در این زمینه با آنها هماهنگ شده‌اند و این واقعاً جای تأسف دارد.

قاسمپور در مورد اینکه چه واکنشی باید مقابل این محرومیت ناعادلانه و سیاسی انجام بدهیم، اظهار داشت: از یک طرف نباید زیر بار زور رفت و باید جواب محکمی به آنها بدهیم. در این مسئله باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایران باید تصمیم بگیرند. نباید زیر بار حرف زور و رأی سیاسی آنها برویم. اگر واقعاً می‌توانیم در مسابقات باشگاهی خوش بدرخشیم و آنها را شکست بدهیم جواب خوبی به آنها داده ایم. به همین دلیل می‌گویم باید بسیار سنجیده عمل کنیم این تصمیمی نیست که بخواهیم انفرادی آن را بگیریم و باید یک تصمیم جمعی گرفته شود و تمامی جوانب سبک و سنگین شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    عالی بود. در بسیاری مسائل سیاسی تصمیم جمعی بهتر از انفرادی است. خرد و وحدت جمعی کارساز است.
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    کدوم تیم ایرانی با وطن فروشی موافق هست؟؟؟؟؟ اگر مسئولان بزارند این اتفاق بیفته و باشگاهها را بفرستن کشورثالث عین خیانت هستش...خودمون تایید میکنیم که کشورمون نا امن هست بخدا این کار خیانته یکبار برای همیشه جلوی زیاده خواهی ها را باید بگیریم به هرطریقی شده نباید بزاریم اراده اون لعنتی ها بر ما مستولی بشه
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 0
    فوتبالی که اعراب با ننفوذتیمهای ایرانی را تارو مار وشرق را باپول می خرند بهتر از این نیست وقتی قطر با رانت ورشوه جام جهانی را میگیره دیگه از آسیا با فوتبال درجه 3 چه انتظاری هست ....همان بهتر که نرویم ولی خواهشا یک عده پالس وعلامت ندهند .......بهتر هست از شرفمان دفاع کنیم وبازیهای داخلی را پر هیجان وشیک وبا پوشش خبری زیاد وپخش از چند ماهواره وشبکه های ایران آسیا را شوک زده کنیم وبا خودشان بگن عجب غلطی کردیم ایران را حذف کردیم وتا بیایندد خودشان التماس کنند.....کمی صبر با کمی درایت کافی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس