کد خبر 1032924
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

نمایندگی کانن ایران قصد دارد تا فروشگاه مرکزی و دایمی خود را در محل این نمایندگی دایر نماید .

عمران قاسمی ؛ مدیرعامل تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین و صاحب امتیاز نمایندگی کانن در ایران ؛ ضمن اعلام این خبر افزود ؛ همزمان با افتتاح مجموعه جدید نمایندگی کمپانی کانن در ایران ؛ از فروشگاه مرکزی کانن نیز رونمایی خواهد شد .

خرید دوربین و لنز عکاسی بدون واسطه و از نمایندگی اصلی کانن , یکی از دغدغه های اصلی جامعه عکاسی سراسر کشور می باشد و با توجه به گسترش واسطه گری در زمینه فروش محصولات عکاسی و تصویر برداری و همچنین با توجه به ازدیاد کالای قاچاق و غیر اصل در این بازار ؛ نمایندگی کانن بر آن شده است تا فروشگاه عرضه مستقیم محصولات خود در ایران را افتتاح نماید.

در فروشگاه نمایندگی کانن ؛ از بالاترین استاندارد ها برای عرضه محصولات عکاسی و تصویر برداری استفاده خواهد شد . کارشناسان فروش دوربین و لنز های عکاسی حرفه ای در این فروشگاه انواع مشاوره های لازم را به خریداران محترم محصولات کانن ارایه می دهند .

بسیاری از افرادی که برای نخستین بار نسبت به خرید دوربین اقدام می کنند , از ویژگی ها و امکانات مختلفی که در دوربین های مختلف وجود دارند ؛ آکاهی نداشته و از این روی نسبت به انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه موجود ؛ با شک و تردید بسیار زیادی رو به رو هستند.

نمایندگی اصلی کانن در ایران  ؛ مجرب ترین کارشناسان را  در بخش فروش دوربین کانن به کار گرفته است  و این افراد با برخورداری از به روز ترین آموزش ها در رابطه با محصولات عکاسی و تصویر برداری کمپانی کانن   ؛ با توجه به سطح حرفه ای هر یک از خریداران و با توجه به نیاز های حرفه ای آنان  ؛ بهترین گزینه ها برای  خرید  یک دوربین عکاسی یا تصویر برداری را آنان  معرفی می نمایند .

همچنین با توجه به عرضه مستمر محصولات عکاسی و تصویر برداری کانن که از فناوری های جدیدی در طراحی و تولید آنها استفاده شده است ؛ از این روی , در اختیار قرار دادن  آخرین اطلاعات  مرتبط با فناوری و ویژگی های جدید ترین محصولات کمپانی کانن نیز یکی از خدمات رایگانی خواهد بود  که در بخش فروش و مشاوره فروش دوربین کانن در این نمایندگی ارایه خواهد شد .

http://canon-camera.ir/uploads/55bc2627217049cab39b0c1fea25d63b.w_369,h_427,r_k.png

مشاوره غیر حضوری

عمران قاسمی – مدیر عامل تعمیرگاه مرکزی دوربین / ایده آل دوربین -  از راه اندازی خط ویژه مشاوره غیر حضوری برای خریداران دوربین از نمایندگی کانن ؛ خبر داد.

حتی قبل از مراجعه به نمایندگی کانن ایران  نیز از خدمات مشاوره خرید دوربین می توان استفاده نمود. 

کارشناسان و مشاوران فروش دوربین در نمایندگی کانن ؛ همواره پاسخگوی تماس های تلفنی برای مشاوره خرید دوربین هستند و با توجه به علاقمندی جامعه عکاسی سراسر کشور به محصولات این کمپانی ؛ راه اندازی خط ویژه مشاوره غیر حضوری برای فروش و خدمات پس از فروش محصولات کانن در ایران ؛ در اولویت کار نمایندگی کانن ایران قرار گرفته است   .

 علاقمندان به خرید دوربین از طریق تماس با خط ویژه مشاوره خرید دوربین در نمایندگی کانن  ؛ قادر خواهند بود تا ضمن کسب اطلاعات از برجسته ترین مشاوران فروش دوربین در این نمایندگی ؛ اطلاعات لازم در رابطه با محصولات مورد نظر خود را به دست بیاورند.

همچنین شایان ذکر است که بخش اخبار و مقالات وب سایت اصلی  نمایندگی کانن در ایران ؛ با ارایه آخرین اطلاعات و اخبار  در رابطه با دوربین های موجود در بازار ؛ بینش  کاملی را در رابطه با دوربین ها و لنز های کانن ارایه نماید و متقاضیان محترم خرید دوربین همواره قادرند تا جدید ترین اطلاعات مرتبط با دوربین های کانن را از این وبسایتها  به دست بیاورند .

فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن

خرید غیر حضوری دوربین کانن از طریق فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن در ایران امکان پذیر است .

یکی از خدمات ویژه که به زودی در دسترس علاقمندان به خرید دوربین از نمایندگی کانن در ایران قرار می گیرد ؛ امکان خرید دوربین به صورت آنلاین در فروشگاه دوربین کانن می باشد.

فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن به خریداران دوربین امکان می دهد تا با دریافت بیشترین مشخصات مرتبط با محصولات عکاسی و تصویر برداری کانن ؛ بهترین انتخاب را داشته و با پرداخت آنلاین ؛ محصول انتخاب شده خود را در کوتاه ترین زمان در محل اقامت خود دریافت کنند.

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن عبارتند از :

عدم نیاز به استفاده از وسیله نقلیه جهت مراجعه حضوری در نمایندگی کانن

عدم نیاز به صرف وقت در ترافیک شهری جهت خرید دوربین از نمایندگی کانن

عدم نیاز به حمل و نقل پول نقد جهت خرید دوربین از نمایندگی کانن

امکان خرید دوربین از هر نقطه کشور

امکان استفاده از تمامی خدمات مشاوره ای نمایندگی کانن به صورت آنلاین

امکان شرکت در جشنواره خرید دوربین از نمایندگی کانن

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس