عین الاسد

یک منبع امنیتی عراقی خبر داد، نیروهای آمریکایی در پایگاه عین الاسد در غرب عراق، بازسازی بخش‌هایی از پایگاه را که در حمله موشکی ایران ویران شد، شروع کرده‌اند.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق، امروز (یکشنبه) گفت که نیروهای آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» در حال بازسازی و ترمیم تخریب به جا مانده از حمله موشکی ایران هستند.

این منبع عراقی بدون ذکر نام خود، به وبگاه المعلومه عراقگفت که نیروهای عراقی در همکاری با شرکت‌های امنیتی کار بازسازی مراکز آسیب دیده در جریان حمله موشکی ایران را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جدید از ویرانی‌های پایگاه عین الاسد

عین الاسد خانه تکانی شد؛ خبرنگاران وارد شدند +عکس

شبح مرگ تدریجی بر فراز عین‌الاسد

واقعیت‌های «عین الاسد» رفته رفته در حال آشکار شدن

او گفت که ساختمان‌های نظامی داخل پایگاه به شکل وسیعی در جریان حمله موشکی ایران آسیب دیده و آمریکا از شرکت‌های امنیتی برای بازسازی این نقاط و راه‌اندازی دوباره کمک خواسته است.

این منبع امنیتی همچنین گفت که نیروهای آمریکایی تدابیر امنیتی شدیدی را اطراف پایگاه عین الاسد اجرا می‌کنند.

روز گذشته نیز وبگاه السومریه نیوز تصاویری جدید از داخل پایگاه عین الاسد منتشر کرد هر چند که بعد از اقدامات اولیه آمریکا در چند روز نخست پس از حمله، حجم ویرانی و آسیب در آن دیده نمی‌شود.

مقامات آمریکایی تا کنون تلاش بسیاری برای سرپوش گذاشتن به میزان تلفات وارد آمده به کادر نظامی خود در عین الاسد، کرده‌اند اما گزارش‌های رسانه‌های مختلف موجب شد تا بامداد روز جمعه (دیروز) پایگاه «دیفنس‌وان» به نقل از مقامات پنتاگون گزارش دهد که دست‌کم ۱۱ نظامی آمریکایی در حمله به عین‌الاسد مجروح و مصدوم شده و به بیمارستان‌های نظامی آمریکا در کویت و آلمان منتقل شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    6 2
    اینا که می خاستند آمریکا رو بیرون کنند . دارن پایگاهاشون رو تعمیر و مرمت بازسازی می کنند که پخخخخخخخخخخخخخ بغ بغ بغ بغ
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    3 2
    یه جوری گفتند بیرون تون می کنیم فکر کردم اعلان جنگ شده اینا که حمالی شون هم می کنند دارن پایه می کوبن بره بالا که
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    2 1
    ۱۱ تا کشته و زخمی ؟؟!!!!!! ۶۸۰ تا کشته اعلان شده که هنوزم افزایش پیدا کرده با ۷۰۰ تا زخمی . بیمارستان های نظامی تل آویو پر شدن
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      0 0
      باز دوباره توهم زدی؟
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    2 1
    گوشمالی خوبی بود تا ترامپ و آمریکا دیگه جرات نکنند ایران رو از بازار عراق حذف کنند جهت تنگ تر کردن محاصره اقتصادی ... اونا میخاستند با اینکار اقتصاد ایران رو نابودتر کنند ولی بنظر دیگه ازین غلطا نکنند
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    4 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    الله الله اکبر آمریکا شیطان اکبر-- همینطور حملات باید کوچک اما مستمر باشد روی اعصاب آمریکایی ها باشد همیشه منتظر برای مرگ بمانند انتظار بسیار کشنده تر از هرچیزی است باید همه روزه انتظار مرگ را بکشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس