کد خبر 1032758
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
سیمئونه

سرمربی اتلتیکومادرید پذیرفت که مقصر شکست تیمش بوده است.

به گزارش مشرق، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته بیستم لالیگا با دو گل از ایبار شکست خورد تا فاصله‌اش با صدر جدول باز هم بیشتر شود. دیگو پابلو سیمئونه پس از این دیدار گفت: بازی را بد شروع کردیم. در نیمه نخست بازی نکردیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های خطرناک بیشتری داشتیم. زمان را از دست دادیم. در اکتبر هم زمان‌های زیادی را از دست دادیم و دوباره این کار را در دیدار دیشب کردیم. من مسئولش هستم.

بیشتر بخوانید:

سیمئونه: والورده در بحران‌ها همیشه نمونه بود

سرمربی اتلتیکومادرید افزود: لالیگا متفاوت با سوپرجام است و اگر بد شروع کنید حریفان از شما پیشی می‌گیرند. می‌توانیم پیروز شویم یا برابر هر حریفی شکست بخوریم.

سرمربی آرژانتینی درباره بازی کردن در ایپورا (زمین ایبار) گفت: بازی کردن در این ورزشگاه خیلی سخت است. ما در این جا یک بر صفر یا ۲ بر یک پیروز شدیم. امروز نیز شبیه به آن بود. بازیکنان ایبار از ناهماهنگی‌های ما در نیمه نخست بهره بردند و ما می‌توانستیم در نیمه دوم گلزنی کنیم. سه بار به ما هشدار دادند و در نهایت سومین موقعیت گل شد. نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. همچنین تیم حریف مالکیت توپ را در اختیار نداشت اما ما بازی نکردیم. آنها مانند همیشه بازی می‌کردند و هدف مشخصی داشتند. به تیم حریف تبریک می‌گویم.

سیمئونه در مورد افزایش فاصله با صدر جدول اظهار کرد: باید آرام پیش رفت، صبور بود و دانست که هدف تیم چیست. ما نگران خود هستیم و نگران بالا یا پایین جدول نیستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس