کد خبر 1032743
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
شهید حمید تقوی فر

در آن حادثه همه وسایل اتاق پذیرایی سوخت ولی حاج حمید صدمه‌ای ندید. تکه‌های نارنجک به سقف و دیوار اتاق‌ها پخش شده بود. همسایه‌ سپاهی‌مان حادثه را به حفاظت سپاه اطلاع داد.

به گزارش مشرق، پروین مرادی همسر فرمانده شهید، سردار حاج حمید تقوی فر با بیان خاطره ای از همسر شهیدش در شبکه های اجتماعی نوشت:

در زمان جنگ تحمیلی حاج حمید نقشه کشتن صدام را کشیده بود. در آن عملیات، فرزند صدام ۱۳ تیر خورد. آن زمان در اهواز بودیم، چند روز بعد از این عملیات، حاج حمید در پذیرایی نشسته و اخبار تلویزیون نگاه می‌کرد که از شدت خستگی خوابش برد. ساعت حدود ۱۱ شب نارنجکی داخل پذیرایی خانه انداختند. همراه با دخترم مریم در اتاق مشغول خواندن درس بودیم. با شنیدن صدای مهیب از اتاق خارج شدیم و او هم به سمت هال دوید.

در آن حادثه همه وسایل اتاق پذیرایی سوخت ولی حاج حمید صدمه‌ای ندید. تکه‌های نارنجک به سقف و دیوار اتاق‌ها پخش شده بود. همسایه‌ سپاهی‌مان حادثه را به حفاظت سپاه اطلاع داد. حفاظت احتمال می‌داد که بخاطر عملیات کشتن صدام که نقشه حاج حمید بود این ترور از طرف منافقین یا نفوذی‌ها انجام شده است.آن زمان این مسئله رسانه‌ای نشد.

فردای آن روز هوا بسیار سرد بود. از طرف حفاظت سپاه هم یک سرباز را برای نگهبانی به درب منزلمان فرستادند. حاج حمید گفت "نیازی به نگهبانی نیست. بروید ... آن سرباز رفت و مجدد سرباز دیگری آمد. حاج حمید با دیدن سرباز ناراحت شد و گفت "در این هوای سرد نیازی به نگهبانی نیست! اتفاقی نمی‌افتد. بروید." با سپاه هم تماس گرفت که دیگه سربازی نفرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نزاعي IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    76 24
    روحش شاد اي كاش روحيه جهادي انقلاب الان احياء ميشد در اينصورت خيلي از مشكلاتمان تمام ميشد
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    خوشا بحال شهدا ...
  • محسن نوروزی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    20 0
    درود بر سربازان بی ادعای وطن که در حقیقت گمنامند اما جاودانند ...
  • علی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    14 0
    آدم هایی مثل حاج حمید گل دیگر به افسانه ها پیوستن،،،،نه یک گل دیگه ایم بود که به ملکوت اعلی پیوست حاج قاسم سلیمانی گلم سپهبد وسردار باعشق خدا رحمتتون کنه...
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 0
    سلام ورحمت خداوند بر تمامی شهدا وازادگان در راه خدا....انسان وقتی قلبش مالامال از عشق خدا واهل بیت باشد عاشقانه به استقبال خطرات میرود خوشا بحالشان .وبدا بحال عیاشان و هوسرانان این زمانه که بخاطر یک لذت کاذب ودروغین انسانیت خود را نابود میکنند .
  • عماد GB ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    4 1
    ابو مریم مغز متفکر سپاه قدس و بنیانگذار بسیج مردمی عراق هم بود که در راه دفاع از سامرا به شهادت رسید،یادش گرامی
  • مجتبی بنکدار IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    2 1
    سلام انشا ا... که مدیون خون این شهدای والا مقام از دنیا نریم . سردار حمید و سردار دلها و دلها و دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز
  • قاسم IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    دررودوسلام برسردارسامراوشهیدسامراحاچ سیدحمیدتقوی روحش شادویادش گرامی بادمدافع حرم وحریم ولایت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس