ترامپ نمایه

روزنامه آمریکایی با اعلام اینکه، ترامپ ارزش‌هایی را که آمریکا مدعی سردمداری در آنها بوده را در تریبون‌های رسمی به چالش می‌کشد، او و همفکرانش در آمریکا را «شیاطینی» خوانده که «شر آنها واگیر است».

به گزارش مشرق، امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در روز ۱۴ آبان سال ۱۳۵۸ و یک روز پس از تسخیر لانه جاسوسی در سخنانی در جمع کارکنان بیمه مرکزی ایران در قم به آمریکا «شیطان بزرگ» لقب دادند. ۴۰سال از این نامگذاری می‌گذرد و حالا خود آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که رئیس‌جمهور کشورشان یک «شیطان مسلم» است.  

بیشتر بخوانید:

نیویورک تایمز: شَر ترامپ واگیر است

روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در همین رابطه طی گزارشی با عنوان « شر ترامپ، واگیر است» به بررسی «شخصیت دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و تهدید هفته‌های گذشته او مبنی بر هدف قراردادن ۵۲ مرکز فرهنگی ایران پرداخته و نوشته: «رئیس‌جمهورِ قدرتمندترین دموکراسی جهان تهدید به ارتکاب جنایت جنگی می‌کند- هدف قراردادن اماکن فرهنگی. بربریتی که فقط از عهده گروهک‌هایی مثل طالبان بر می‌آید. ترامپ، انسانی نادان، کینه جو و خودشیفته است. وقت آن رسیده که سخنان جسورانه آن افسر نیروی دریایی را تکرار کنیم که گفت، تحت مدیریت ترامپ، ایالات متحده یک اتحادیه فساد است که هزاران نقطه شر محرک آن هستند و آن شر، واگیر است».

نیویورک تایمز در ادامه می‌افزاید: «ما همواره این هشدار بدون تاریخ انقضا پیرامون اخلاقیات انسانی را شنیده ایم: تنها  لازمه پیروزی یک شیطان این است که آدم‌های خوب هیچ کاری نکنند. در آمریکا و در سه سال گذشته ما شاهد مصداق واقعی چنین فرضیه‌ای بوده ایم. جایی که ریاست جمهوری ترامپ نشان داد که چطور افراد خوب کاری نکردند و یک شیطان که زمام امور را به دست گرفته از آنها بهره کشی می‌کند. این شر است یا سیاست، وقتی ترامپ یک خانواده خوشنام را بدنام می‌کند یا دستور می‌دهد کودکان را از مادرانشان جدا کرده و در قفس بیندازند؟»

 به گزارش تسنیم، نیویورک تایمز این را هم نوشته که «در مورد واقعیت‌ها هیچ اختلاف نظری نیست؛ ترامپ تلاش کرد تا یک دموکراسی، مجبور به انجام کارهای کثیف سیاسی‌اش شود. آنچه که بسیار مورد شک و تردید است اینکه آیا آن دسته از مردمِ خوبِ ما کاری خواهند کرد یا نه.شیطان‌های کوچک‌تر همان سناتورهای جهوری خواه هستند که می‌دانند رئیس‌جمهور سوگندش را نقض کرده و سزاوار استیضاح است، اما شهامت گفتنش را ندارند».

فرماندار تگزاس هم شیطان است

نویسنده «نیویورک تایمز» در انتها به فرماندار تگزاس‌اشاره کرده و می‌نویسد: «در مورد سرایت شر، فرماندار تگزاس را مثال بزنیم که ماه گذشته از پذیرش حتی تعداداندکی از پناهندگان قانونی آواره از جنگ و قحطی امتناع کرد.... متاسفم، در دوره ترامپ آمریکا آن آمریکایی که باید باشد نیست. وقتی پرچم نفرت بالاست و هواداران ترامپ ایستاده برایش هورا می‌کشند.همه آن افراد خوب باید دو گام مهم را بردارند: سطح فساد و تباهی انباشته شده در کاخ سفید را درک کنند. دوم، براساس آن فهم با آن فساد بجنگند. شما یا باید بجنگید و یا جزء آن دسته از افرادی باشید که کاری انجام نمی‌دهند و اجازه انتشار شر را می‌دهند».

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    61 0
    داره به زبون بى زبونى ميگه آدم هاى خوب بايد جهاد كنند والا شر شياطين آمريكايى دامن همه رو ميگيره
  • هابیل IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    19 2
    ای کاش لینک منبع اصلی خبر رو بزارین
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    37 0
    40 سال پیش امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب ، این را گفت و شماها تازه به آن رسیدید. حرفهای آن پیر سفرکرده را باید نصب العین کرد تا بفهمیم که اولا اسرائیل از صحنه روزگار محو می شود و ثانیا آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. روزشمار نابودی صهیونیسم شروع شده و ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. دیدیم که بر فرق سر آمریکا موشک زدیم و آنها فقط نشستند و نگاه کردند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    50 0
    خخخخ بعد از سال ها که امام خمینی فرمود:آمریکا شیطان بزرگ است حالا روزنامه های خود آمریکا میگت:آمریکا شیطان است اما حسن روحانی میگه:آمریکا کدخداست
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    21 1
    اوباما هم شیطان بود خود نیویورک تایمز هم شیطانکی در دستان سوروس و دار و دسته اس شما نبودید داعش را ایجاد کردید و به جان خاورمیانه انداختید؟
  • مهرناز IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    14 0
    نیویورک تایمز " وقتی فردی قمارباز و فاسد اخلاقی سکاندار کشور بزرگ امریکا می شود " درکاخ سفید لانه می کند " چه انتظاری دارید ؟ روش انتخابات شما برای ریاست جمهوری سوال برانگیزاست " اجازه نمی دهد افراد صالح غیر از عده ای محدود از دوحزب " در مسیر انتخابات فراگیر همه مردم امریکا " قرارگیرند .
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    30 0
    رئیس‌جمهور آمریکا تهدید به ارتکاب جنایت جنگی می‌کند- هدف قراردادن اماکن فرهنگی. بربریتی که فقط از عهده گروهک‌هایی مثل طالبان بر می‌آید.//// طفلک خبر نداره که آمریکا در ایران کلی توله داره. توله هایی که براش دم تکون میدن و برای ویزای این کشور بربر مثل سگ له له میزنن !!
    • قریشی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      18 0
      و یا مثل مفسده هایی مانند مهناز افشار میرن بچه شون رو توی امریکا بدنیا میارن که شناسنامه کشور شیطان رو داشته باشه
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    20 0
    منتظر روزی هستم که آمریکا فرو بپاشد و درگیر جنگ داخلی و پیروز آن مسلمانان و حق گویان باشند. نام کشورهایی که از آمریکا جدا می شوند به ترتیب آمریکای: شمالی و جنوبی و شرقی و غربی و میانه خواهد بود.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      8 0
      حسینیه کاخ سفید یادت نره. حالا ما میگیم اونا میخندن. وقتی پرچم های اسلام را در کاخ سفید کوبیدیم باورشان می شود.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      7 0
      منطقه آمریکا به سرخ پوستان تعلق دارد نه مهاجران سفید پوست وحشی
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    13 0
    ما هم باید حواسمان باشد که شیطان در هر لباس و پست و مقامی پنهان میشود. دزدهای مجلس را افشا و رییس ماله کش آنرا رسوا کنید. تا دست عدالت از آستین بیرون میآید و به سمت حلقوم عده ای از شرکای قافله و رفقای دزدها میرود بحث مصالح؟!! و سوء استفاده امریکا را پیش میکشند..!!!
  • مادرومعلم IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    7 0
    مرگ برآمریکا شیطان بزرگ
  • نادر IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    9 0
    باید عکس تمثال منفی ترین و منفورترین شخصیت های جهانی و کارتونی در کنار عکس ترامپ ودارودسته اش از قبیل نتانیابو و غیره گنجانده شود تا بیش از پیش رفتارشان و نیات پلیدشان برای مخاطبین ساده سازی شود .
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    قطعاًجزشیطان این کارهای پلیدازکسی برنمیاد
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    0 0
    انشاالله سرنگونی ترامپ مثل داعش کثیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس