کد خبر 1032438
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

یکی از گزینه های اصلی و محبوب سازمان ها و نهادها جهت اهدای هدایای تبلیغاتی و مدیریتی ، محصولات زیبای میناکاری از مجموعه صنایع دستی ایران می باشد. تنوع و ظرافت و جلوه این محصولات از عوامل این محبوبیت به شمار می رود.

کدام محصول و از کجا تهیه کنیم ؟

محصولات زیبا و خاص میناکاری با سابقه ای دیرینه و نیز تنوع طرح و نقش ، رنگ بندی زیبای سفید و آبی ( و در محصولات جدیدتر این مجموعه در شاخه مس و پرداز ، رنگ های درخشان و شاد و متضاد ) و همچنین تنوع محصولات کاربردی مزین به میناکاری ، همیشه گزینه ای جذاب برای اهدای هدیه بوده است به ویژه در ایام پایانی سال و ضرورت تهیه هدایای سازمانی شرکت ها ، نهادها و سازمان های دولتی و خصوصی ، هدایای میناکاری از گزینه های اول متقاضیان می باشد. لازم است که خریداران گرامی هنگام تهیه این محصولات نکاتی را مدنظر قرار داده تا بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را ابتیاع نمایند. محصولات میناکاری باید فاقد پریدگی مینا ، خط افتادگی ، یکنواختی پوشش لعاب ، ضخامت مناسب زیر ساخت مس ( در محصولات مس و مینا ) باشند. میناکاری بر زمینه های مختلفی صورت می گیرد مانند مس و یا فلزات گران بها ( طلا و نقره ) در زیورآلات ، چوب ( در تابلوهای تزیینی چوب و مینا ) و همچنین سفال ( در گلدان ها و بشقاب های تزیینی سفالی ). که محصولات مس و مینا شامل انواع گلدان و بشقاب و آجیل خوری ، سنگاب ، شیرینی خوری ، گز خوری ، سرویس چای و شربت خوری پر مصرف ترین محصولات میناکاری موجود می باشد که سازمان ها بر اساس سلسله مراتب و شئونات اداری می توانند از میان محصولات فوق تمامی رده های سازمانی را جهت انتخاب نوع هدیه میناکاری پوشش دهند. نکته حائز اهمیت در این میان بسته بندی و لفاف هدیه می باشد که باید هم تراز هدیه ، شکیل و متنوع و مستحکم باشد.

شرکت هفت گردون خیال با طراحی و ساخت جعبه های متفاوت و زیبا و همچنین ارائه ست های متنوع و مختلف از هدایای میناکاری به همراه هدایای مکمل نظیر پاوربانک ، محصولات چرمی ، فلش مموری های گوناگون و ... در این راستا گام بزرگ و مهمی را برداشته و یاریگر سازمان های مختلف در انتخاب و تهیه صنایع دستی به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی بوده و همچنین با فراهم کردن امکان انتخاب ست ها به خواست و سلیقه مشتریان محترم ، مشتری مداری را عینیت بخشیده است. مجموعه متنوع و اصیل و زیبای محصولات میناکاری هفت گردون امکان انتخابی مطمئن ، این و آسان را برای سازمان ها و نهادهای مختلف فراهم آورده است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    0 0
    خیلی خوبه که این مقاله هارو منتشر می کنید. واقعا باید صنایع دستی بیشتر حمایت بشه. لطفاً مقالات بیشتری از گروه های مختلف تولیدکنندگان از جمله مانتو ، بافتنی ، اکسسوری و زیورآلات و ... منتشر کنید. مردم ما باید بیشتر با فرهنگ و هنر اصیل ایرانی آشتی کنن و محصولات با کیفیت ایرانی باید خرید کنن و برای خرید هم، می تونن به سایت های مشابه صنایع دستی اعتماد کنن. واقعا باید این هنر اصیل و ارزشمند رو زنده نگه داریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس