کد خبر 1032424
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
حسن یزدانی

درحالیکه تیم منتخب کشتی آزاد به مسابقات رنکنیگ اتحادیه جهانی اعزام شده، حسن یزدانی همچنان تمریناتش را در مجموعه ورزشی انقلاب دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، بعد از برگزاری دو مرحله اردو با حضور نفرات اعزامی به مسابقات ایتالیا در مجموعه ورزشی انقلاب، این اردو تعطیل شد. در این اردو علاوه بر 4 کشتی‌گیری که قرار بود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بگیرند، حسن یزدانی و علیرضا کریمی مصدوم نیز تمرینات بدنسازی‌شان را زیر نظر دکتر نوروزی و دکتر بهرامی نژاد دنبال می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

توضیح محمدی درباره مصدومیت یزدانی و کریمی

تیم منتخب ایران نیز بامداد چهارشنبه گذشته با بهنام احسانپور، یونس امامی، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع روانه ایتالیا شد تا روزهای جمعه و شنبه (امروز) در این رقابت‌ها روی تشک بروند.

با وجود تعطیلی اردو، حسن یزدانی در مجموعه انقلاب مانده تا همچنان امور درمانی و بدنسازی خود را برای کسب آمادگی لازم به منظور بازگشت به تشک بعد از جراحی مینیسک پیگیری کند.

دور جدید تمرینات آزادکاران طبق برنامه‌ای که کادرفنی به فدراسیون کشتی داده، 2 بهمن است که نفرات منتخب جام تختی و مسافران ایتالیا به اردو دعوت خواهند شد.

این بار برخلاف اردوی قبلی که اسکان تیم در هتل آکادمی بود، آزادکاران در خوابگاه نصرت اسکان خواهند یافت. این اردو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس