کد خبر 1032152
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
علم‌الهدی نمایه

امام جمعه مشهد گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، موضوع دوقطبی امنیت و مقاومت است، دشمن می‌خواهد تلقین کند که نتیجه این مقاومت، از دست رفتن امنیت است.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد از مردم مشهد بابت حضور در راهپیمایی روز سه‌شنبه تشکر کرد و گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب، امید است که بتوانیم در گام دوم از انقلاب پاسداری کنیم.

وی با اشاره به تفاوت ۴۰ ساله دوم انقلاب با ۴۰ سال اول، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران باید جهان را برای ظهور آماده کند لذا نیاز است در توسعه سرعت بگیرد.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه با این سرعت، مقابله دشمن نیز با ما جدی‌تر می‌شود، افزود: سرعت گرفتن انقلاب، امروز و گذشته آن را با یکدیگر متفاوت کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در شرایط فعلی دچار یک ضایعه جبران‌ناپذیر شده است، ادامه داد: همین موضوع، نگاه دنیا را نسبت به آمریکا تغییر داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به حمله ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق، ابراز کرد: اقدام ایران در این حمله، جهانیان را به شک انداخت که پایگاه‌های نظامی برایشان امنیت ندارد. آمدن امیر قطر به ایران نیز به همین دلیل بود زیرا احساس کردند پایگاه نظامی آمریکا در قطر، برای این کشور خطر دارد. حتی اروپایی‌ها که دنباله‌رو آمریکا بودند نیز به شک و تردید افتاده‌اند که تا کجا باید دنبال آمریکا باشند.

وی با بیان اینکه دشمن تاکنون در موضع ابتکاری بوده و تنها می‌خواست سلطه را بر منطقه تثبیت کند، گفت: شرایط امروز به گونه‌ای است که دشمن صرفاً می‌خواهد از خودش دفاع کند. دشمن امروز دچار انفعال شده و در موضع دفاعی است.

آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه دشمن دریافته که با اقدامات نظامی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، افزود: دشمن در تلاش است تا با ایجاد اندیشه‌هایی برای ایجاد تردید در حرکت‌های انقلابی مردم، آن‌ها را مردد کند.

وی ادامه داد: یکی از تلاش‌های دشمن در این حوزه، موضوع دوقطبی امنیت و مقاومت است. دشمن می‌خواهد تلقین کند که نتیجه این مقاومت، از دست رفتن امنیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخن امام خمینی که فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ با میش است، ابراز کرد: مقاومت، تأمین‌کننده امنیت ما هست که باید روزافزون شود؛ قدرت حق نیز ما را در این مسیر یاری می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    16 6
    رابطه ما با امریکا رابطه میش با گرگ است، چطور عقلای پرمدعای ما میخواهند با مذاکره از این گرگ تقاضا کنند که میش را حریصانه به دندان نکشد! با تدبیرهای عاقل اندر سفیه ما ، اینرا دیگر حتما بلدند، اما مشکل اینجاست که ایشان امریکا را گرگ نمیداند!
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    14 7
    مردم نتیجه مزاکره ونرمش درمقابل دشمن دیدن وتجربه برجام نشان داد تنها راه ملت ایران مقاومت در مقابل دشمن است که هزینه اش کمتره
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    14 10
    تیترتون آدم رو یاد رسانه های زرد و زنجیره ای اصلاحاتی میندازه . بابا کشمش هم دم داره یه آیت اللهی یه حجت الاسلامی یه آقایی
  • عباس IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    11 9
    این انقلاب الهی است وصاحب زمان پشتیبان وراهنمای ان است به یاری خدا دشمنان اسلام بزودی نابود میشوند ومستضعفین پیروزند
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 0
    اسم خودش رو بلد نیست بنویسه قطر نفت ایران راخورده خواستند ببینند آب برای جمهوری اسلامی گرم میشود اون هم به ترامپ پاس داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس