کد خبر 1031960
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
بشاگرد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام گفت: بازسازی و بازگشایی راه‌های روستایی تنها راه تسهیل و سرعت بخشیدن به امداد رسانی ها است.

به گزارش مشرق، سرهنگ حبیب الله سهرابی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام اظهارداشت: پس از گذشت چند روز از بارندگی اخیر در شرق استان هرمزگان خصوصا شهرستان‌های بشاگرد و جاسک مشکلات بسیاری برای مردم روستاهای این منطقه به وجود آمده است.

او افزود: نیاز اولیه مردم در مناطق درگیر سیلاب لوازم بهداشتی و گرمایشی است.

بیشتر بخوانید:

تشریح اقدامات سپاه برای مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان

«سپاه» سنگ تمام گذاشت +فیلم و عکس

آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق سیل‌زده بشاگرد

سهرابی بیان کرد: قطعی برق در منطقه مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است و به همین منظور فانوس هم به نیازمندی‌های مردم اضافه می‌شود که باید تامین شود.

او عنوان کرد: مواد خوراکی، کنسرو، نان و آرد از دیگر مواد مورد نیاز برای منطقه بشاگرد است که امیدواریم با همت مردم این نیازهای اساسی هم به نحو مطلوب تامین گردد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان تاکید کرد: هم اکنون تنها مشکل در مناطق درگیر سیلاب بشاگرد انتقال اقلام و آذوقه به روستاها است و متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم کمک‌های امدادی را به مردم برسانیم.

او ابراز داشت: تنها راه برون رفت از وضعیت موجود و تسهیل در امداد رسانی بازسازی و بازگشایی راه‌های خاکی و روستایی است و نبود امکانات مهندسی کافی موجب شده است که امکان بازگشایی راه‌ها میسر نشود.

سهرابی اظهار داشت: لازم است دستگاه‌های مهندسی راه سازی و ماشین آلات سنگین به منطقه بشاگرد ارسال شوند که در همین راستا با دستور فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان ۲ دستگاه لودر و کامیون به منطقه اعزام شده است.

او خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات در مناطق سیل زده بشاگرد بحث بیماری مردم است که امروز بالگردی که برای انتقال اقلام امدادی به روستاهای گافر و پاراپیون بشاگرد رفته بود در برگشت دو خانم باردار را به شهرستان جاسک انتقال داد و قطعا این مشکلات در روستاهای دیگر هم وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس