کد خبر 1031930
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کریستیچوویچ

میشو کریستیچوویچ، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر مدعی شد شرایط این تیم با سایر تیم‌های لیگ برتری مساوی نیست.

به گزارش مشرق، میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو خراسان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم شهر خودرو معمولاً در جدول رده‌بندی لیگ برتر دوم، سوم یا چهارم است. تیم شهر خودرو بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و الان هم مربی این تیم تغییر کرده است. ما هم در خانه بازی داریم. ما یک قسمتی کوچکی از بدنسازی نیم‌فصل را انجام دادیم. من یک خارجی در کشور ایران هستم. این تصمیمی که فدراسیون علیه تیم شاهین گرفت من را بسیار ناامید کرد. در این لحظه شرایط ما با سایر تیم‌ها مساوی نیست و این فیرپلی نیست.

وی افزود: متأسفانه فدراسیون هیچ توجهی ندارد. ما فقط یک بازی دوستانه انجام دادیم و زمان کافی نداشتیم. شش بازیکن جدید به ما اضافه شدند. بعضی از این بازیکنان فقط یک جلسه کنار ما بودند و هماهنگی کافی را ندارند و این یک مشکل بزرگ است. ما فردا بازی داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. این یک امتحان بزرگ برای شاهین است و این زیبایی فوتبال است که هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را شکست دهد. تلاش می‌کنیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. ITC یک بازیکن جدید ما صادر نشده است، اما می‌توانم بگویم نیمی از بازیکنان ما آماده هستند و نیمی دیگر آماده نیستند. برخی از بازیکنان مصدوم هستند و این طبیعی است. در فصل بدنسازی این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم شاهین درباره نقل‌وانتقالات تیمش در نیم‌فصل گفت: چیزی که برای ما مهم است این است که ما مشکلی برای جذب بازیکن نداشتیم. بازیکنان عالی در اختیار تیم هستند و بازیکنان خوب هم آزاد نیستند. برخی بازیکنان هم از تیم‌های‌شان جدا شدند، ولی می‌توانم بگویم ما با بازیکنان جدید، تیم بهتری هستیم. ما سه بازیکن آزاد فیفا هم می‌توانیم جذب کنیم. ان‌شاءالله در آینده نزدیک این اتفاق می‌افتد. به نظرم باید یک مهاجم به تیم اضافه کنیم. دورقی، شریفات و بقیه، بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم به ما کمک کنند. امیدوارم از نیم‌فصل اول بهتر باشیم. تنها چیزی که می‌خواهم زمان است تا بتوانم بازیکنان را از نظر تاکتیکی و بدنی به سطحی که می‌خواهم، برسانم.

بیشتر بخوانید:

تغییر زمان دیدار شاهین - شهرخودرو

کریستیچوویچ درباره محرومان و مصدومان تیمش برای این مسابقه گفت: ساسانی در بازی با سپاهان کارت قرمز گرفت و نمی‌تواند با ما باشد. تا این لحظه فقط احمدی مصدوم است و نمی‌تواند به ما کمک کند. در دو هفته اخیر هم چند بازیکن نتوانستند با ما تمرین کنند، اما دو، سه روز است به تمرینات اضافه شدند. می‌توانم بگویم از نظر سلامتی بازیکنان ما برای بازی فردا آماده هستند، اما اینکه بتوانند کیفیت خود را نشان دهند، مطمئن نیستم. بعد از این بازی 15 روز زمان داریم تا بدنسازی تیم‌مان را ادامه دهیم و قطعاً این می‌تواند به ما کمک کند.

وی در پایان تصریح کرد: می‌توانم بگویم ما با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو هستیم. این را هم باید بگویم ماندن شاهین در لیگ برتر متکی به من نیست و بستگی به خیلی چیزها از جمله مدیریت،‌ هواداران و بازیکنان دارد. دوباره می‌گویم فدراسیون کاری کرده است که ما از حق مساوی نسبت به سایر تیم‌ها برخوردار نیستیم، اما من تمام دانش و تلاشم را در اختیار تیم می‌گذارم تا در لیگ برتر بمانیم. مطمئن باشید اگر به شخصه این اعتقاد را نداشتم اینجا نمی‌ماندم و می‌رفتم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس