کد خبر 1031900
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
اسرائیل

گزارش‌ها حاکی است که سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) در گزارش سالانه برای سال ۲۰۲۰ به تل‌آویو پیشنهاد کرده که حملات در سوریه افزایش یابد.

به گزارش مشرق، ساعاتی پس از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی‌فور» در استان حمص سوریه، تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونستی (امان) به افزایش حملات علیه سوریه در مقطع کنونی توصیه کرده است. 

بیشتر بخوانید:

پشت پرده حملات موشکی به فرودگاه راهبردی و مهم « تی فور»

در این گزارش سالانه «امان» که به دلیل ترور سردار قاسم سلیمانی در عراق، یک هفته با تأخیر منتشر شده است، با القای وجود خلأ در فرماندهی نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران، آمده است که تل‌آویو باید از این شرایط برای حملات بیشتر در سوریه استفاده کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی، هدف تجاوزها و حملات هوایی رژیم صهیونیستی در سوریه طی سال‌های اخیر را با هدف ناکام گذاشتن روند انتقال سلاح از ایران به حزب‌الله لبنان در سوریه، دانست.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه فرودگاه تی‌فور (T.۴) در سوریه را هدف گرفتند اما پدافند هوایی ارتش سوریه این حمله را دفع و برخی موشک‌های شلیک شده توسط جنگنده‌های صهیونیستی را سرنگون و چهار موشک نیز اصابت کرد.

ساعاتی پس از حمله رژیم صهیونیستی به سوریه کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از مکالمه تلفنی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «مایک پاپمئو» وزیر خارجه آمریکا درباره تحولات منطقه‌ای خبر داد.

گفته شده پامپئو در این گفت‌وگو به نتانیاهو گفته که تعهدات آمریکا در قبال امنیت اسرائیل تغییرناپذیر است، اما جزئیات بیشتری از این گفت‌وگو فاش نشده است.

رسانه‌های رسمی سوریه بامداد چهارشنبه از مقابله پدافند هوایی این کشور با حملات انجام‌شده علیه فرودگاه «تی‌فور» خبر داده‌اند.

منابع نظامی سوریه اعلام کردند که پدافند هوایی آنها شماری از موشک‌های مهاجم به پایگاه تی‌فور را منهدم کرده است و  چهار موشک به منطقه اصابت کرده اما خسارت‌های محدودی به جا گذاشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    5 7
    عجب می گم اون یارو مغوله با این دختره به خاطر اینا رفتن پناهنده شدن؟؟!! :/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس