کد خبر 1031671
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
نیمار

نامی از کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس در تیم رویایی نیمار نیست.

به گزارش مشرق، نیمار، ستاره 28 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن، نام پنج بازیکن فعلی و پنج بازیکن بازنشسته مورد علاقه اش را فاش کرده است. در تیم پنج نفره فعلی نیمار، شاید بزرگترین غایب کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس باشد. نیمار اگرچه رابطه خوبی با رونالدو دارد، اما نام او را در بین تیم پنج نفره اش قرار نداده است.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن که رابطه خوبی با نیمار دارد یکی از بازیکنان این تیم بوده و لیونل مسی و لوییس سوارز، دو بازیکن هم تیمی نیمار در بارسلونا که به شدت نیز خواهان بازگشت او به نوکمپ هستند نیز در این لیست قرار دارند. ادن هازارد، هافبک خلاق و 28 ساله رئال مادرید و البته پل پوگبا، هافبک فرانسوی یونایتد دیگر اعضای تیم رویایی نیمار را تشکیل می دهند.

اما به نظر می رسد نیمار شیفته تیم ملی انگلیس در سال های ابتدایی هزاره جدید بود و در تیم پنج نفره اش از بین بازیکنان بازنشسته، سه هافبک سابق تیم ملی انگلیس یعنی فرانک لمپارد، دیوید بکام و استیون جرارد را برگزیده است. ژاوی، ستاره سابق بارسا که نیمار دو فصل کنارش بازی کرد و تیری آنری، گلزن فرانسوی و سابق آرسنال تکمیل کننده تیم نیمار هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس