کودکان انگلیس

بنابر اعلام مرکز بررسی جرم و جنایات انگلستان، بیش از نیمی از بزرگسالان این کشور در کودکی مورد تجاوز یا سوءاستفاده قرار گرفته اند.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، ۵۰ درصد از بزرگسالان انگلستان در کودکی حداقل یک بار مورد سو استفاده جنسی یا رفتاری قرار گرفته‌اند.

بنا بر اعلام مرکز بررسی جرم و جنایات انگلستان، حدود ۸.۵ میلیون نفر از بزرگسالان ۱۸ تا ۷۴ ساله این کشور تا پیش از سن ۱۶ سالگی مورد سو استفاده‌هایی از قبیل تهدید یا تجاوز قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

صدها کودک، قربانی سو‎ء‎استفاده جنسی مقام‎های کلیسای کاتولیک

افزایش مراجعه کودکان به اورژانش‌های آمریکا به دلیل سوء استفاده جنسی

افزایش سوءاستفاده جنسی از کودکان انگلیسی

بر اساس آمارهای رسمی، از این تعداد ۳.۱ میلیون نفر قربانی تجاوز و سو استفاده جنسی بوده که از این رقم ۲.۴ میلیون نفر از قربانیان نیز زنان و دختران بوده‌اند.

آمارها نشان می‌دهد، برای بیش از ۱۹ هزار و ۸۰۰ نفر از کودکان قربانی سوءاستفاده این کشور در سال جاری، جلسات مشاوره سلامت روانی برگزار شده است.

همچنین بیش از ۴۹ هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان انگلیسی در سال گذشته به دلیل تجربه تجاوز یا تهدید، مورد حمایت مراکز دولتی قرار گرفته‌اند.

به گفته بزرگسالان قربانی، ۵۲ درصد آنها در زندگی آینده با سو استفاده‌های عاطفی مواجه شده‌اند.

به علاوه از هر هفت بزرگسالی که به مرکز رسیدگی به قربانیان سو استفاده در کودکی مراجعه کرده‌اند، یک نفر اعلام کرده که تاکنون این موضوع را با کسی بازگو نکرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس