پرچم نمایه سوریه

یک مقام آگاه سوری اخبار منتشر شده در خصوص محور مذاکرات نشست سه جانبه اخیر در مسکو درباره مقابله با نیروهای کرد را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، یک مقام آگاه سوری اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص محور مذاکرات نشست سه جانبه اخیر میان سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو نادرست است.

خبرگزاری رویترز مدعی شده بود که در این نشست در خصوص همکاری میان سوریه و ترکیه برای مقابله با نیروهای کرد در شمال سوریه رایزنی شده است.

بیشتر بخوانید:

راز دیدار دو مقام ارشد امنیتی ترکیه و سوریه

مقام سوری مذکور تصریح کرد که گفت‌وگوهای میان رئیس دفتر امنیت ملی سوریه با رئیس اطلاعات ترکیه و تنی چند از مقامات روسیه در مسکو صرفاً حول محور عقب نشینی ترکیه از همه خاک سوریه بود و اصلاً درباره امکان همکاری مشترک علیه واحدهای مدافعان خلق کُرد صحبتی نشد.

روز دوشنبه، سرتیپ «علی المملوک» رئیس دفتر امنیت ملی سوریه به نمایندگی از دمشق و «هاکان فیدان» رئیس سازمان اطلاعات ترکیه به نمایندگی از آنکارا در نشست سه جانبه ای در مسکو حضور داشتند.

طرف سوری در این نشست از طرف ترکیه‌ای خواست به حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال سوریه و حفظ وحدت ملت آن پایبند باشد و سریع و کامل از خاک این کشور خارج شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رجب IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس