کد خبر 1031459
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
سیل در سیستان و بلوچستان - کراپ‌شده

مسؤول گروه‌ جهادی آل یاسین گفت: موج همدلی و همراهی برای کمک به سیل‌زدگان ایجاد شده و از مردم تا گروه‌های جهادی و مسؤولان در کنار سیل‌زدگان هستند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا خان‌محمدی، مسؤول گروه‌ جهادی آل یاسین اظهار کرد: در چند روز اخیر سیلاب ۸ منطقه از جمله دشتیاری کنارک، بنت، فنوج، دلگان، نیکشهر و زرآباد را درگیر کرده بود.

ببینید:

فیلم/ بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده

عکس/ خسارات سیل در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

مسؤول گروه‌ جهادی آل یاسین افزود: هم اکنون سیلاب فروکش کرده و مناطقی که زیر سیلاب بودند خارج شدند اما با این حال ۶ تا ۷ روستای دیگر در محاصره آب قرار دارند که ارگان های امدادی با قایق‌ها اقلام خوارکی و امکانات را به ساکنان می رساند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مواد غذایی تاریخ دار نیاز مبرم مردم این منطقه است چرا که خانه و زندگی روستاییان تخریب شده و دسترسی به امکانات خود ندارند.

خان محمدی بیان کرد: راه های روستایی راه های فرعی بسیار آسیب دیده است تمام ارگان ها نیروهای جهادی و امدادی همه تلاش برای بازگشایی راه های روستایی دارند.

وی گفت: فردا مشکلات راه نیز برطرف می شود، امروز از منطقه بازدید داشتیم با همت و همدلی همه نیروهای کمک‌رسان محورهای روستایی در حال بازگشایی است.

مسؤول گروه‌ جهادی آل یاسین افزود: در مجموع روند خدمات دهی بسیار خوب است از همان روز اول با کمک گروه های جهادی، بنیاد برکت و بنیاد علوی و همه ارگان‌های امدادی فعالیت ها انجام شده است.

وی ادامه داد: از روز نخست غذای گرم در بین بسیاری از مناطقی که دسترسی داشتند توزیع شده است.

مسؤول گروه‌ جهادی آل یاسین گفت: در سطح شهر نیز پایگاه ها و مراکزی برای کمک به مردم سیل‌زده ایجاد شده و موج همدلی و همراهی را در این مناطق شاهد هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    خدای سبحان همه عزیزان تلاشگر در عرصه خدمت به آسیب دیدگان را بفضلش محفوظ و سربلند عزیز بدارد....... امام كاظم ‏عليه الصلاة و السلام فرمودند: إنَّ لِلّهِ عِباداً فِي الأرضِ يَسعَونَ في حَوائجِ النّاسِ هُمُ الآمِنونَ يَومَ القِيامَةِ خداوند در زمين بندگاني دارد كه براي برآوردن نيازهاي مردم مي‏كوشند ؛ اينان ايمني يافتگان روز قيامتند. اصول كافي ، جلد ۲ ،ص ۱۹۷ .
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    دولت کجاست که به سیستانی ها برسه ؟
    • TR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      0 0
      دولت هنوووووووز مشغوووووول برجامه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس