دیوار مرزی

دونالد ترامپ در نظر دارد در سال جاری میلادی ۷.۲ میلیارد دلار از بودجه پنتاگون را به ساخت دیوار مرزی اختصاص دهد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ در نظر دارد در سال جاری میلادی ۷.۲ میلیارد دلار از بودجه پنتاگون را به ساخت دیوار مرزی اختصاص دهد.

این دومین سال پیاپی خواهد بود که بودجه پروژه‌های ساخت و ساز نظامی و مبارزه با مواد مخدر به ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک تعلق می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری هیل، طبق برنامه‌ریزی‌های داخلی که از سوی روزنامه واشنگتن پست مشاهده شده، دولت آمریکا ۳.۵ میلیارد دلار از بودجه برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر و ۳.۷ میلیارد دلار از بودجه ساخت و ساز نظامی را به ساخت دیوار مرزی اختصاص خواهد داد. مبالغی که در سال گذشته میلای از این دو حوزه صرف ساخت دیوار مرزی شد به ترتیب ۲.۵ میلیارد و ۳.۶ میلیارد دلار بودند.


در مجموع ۱۸.۴ میلیارد دلار در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از بودجه فدرال صرف دیوار مرزی شده است. این برنامه نشان می‌دهد که افزایش تازه سرمایه ساخت دیوار مرزی به دولت اجازه خواهد داد که تا بهار ۲۰۲۲ حدود ۱۴۲۴ کیلومتر دیگر از مرز مکزیک را دیوارکشی کند.
ده‌ها پروژه ساخت و ساز نظامی از سال گذشته میلادی به دلیل تخصیص بودجه تعیین شده برای آن‌ها به ساخت دیوار مرزی به تاخیر افتاده یا متوقف شده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    یه چیزی رو سر بسته گفتیم فک کنم شوخی گرفتین!! اقایون امریکایی که نه صهوینیستی، روزی می رسه تو مرزهای خودتون باید با ما رو در رو بشین، هوای مکزیک رو داشته باشین، دیوارا رو هم تا می تونین ببرین بالاتر :)
  • بهروز IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 0
    اگر منصفانه به قضیه نگاه کنیم ترامپ گرچه برای ایران بد ولی برای مردم خودش خوب بوده مکزیک محل عبور خطرناک ترین کارتل های مواد مخدر به آمریکاست. کارتل هایی که از نظر بی رحمی و آدم کشی تنها با داعش قابل مقایسه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس