کد خبر 1031353
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
محرم نوید کیا

برخی بازیکنان حکم شناسنامه یک تیم را دارند و حضورشان با پیراهن غیر از آن تیم هم عجیب است چه برسد به اینکه آنها را با لباس تیم رقیب به‌عنوان بازیکن یا روی نیمکت به‌عنوان سرمربی قلمداد کنیم.

به گزارش مشرق، چند روز پیش باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد؛ در‌حال توافق با یکی از مربیان خارجی است و او به‌زودی به‌عنوان سرمربی جدید تیم معرفی می‌شود. در روزهای اخیر و در کش‌و‌قوس انتخاب سرمربی، باشگاه ذوب‌آهن با چند مربی داخلی هم برای هدایت این تیم صحبت کرد که توافق نهایی حاصل نشد. یکی از این مربیان علی دایی بود که حتی خبر انتخاب او به‌عنوان سرمربی جدید تیم اعلام رسمی هم شد اما دایی با تشکر از باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد برنامه‌ای برای حضور در این تیم ندارد. دیگر گزینه‌ داخلی که به‌طور جدی با او برای حضور در راس کادر فنی تیم ذوب‌آهن صحبت شد، محرم نویدکیا بود.این خبر را روز گذشته روزنامه صدای سپاهان اعلام کرد. محرم نویدکیا بعد از دریافت پیشنهاد از باشگاه ذوب‌آهن و بررسی آن با تشکر از مدیران باشگاه ذوب‌آهن، پاسخ منفی داد. البته این اتفاق خیلی هم دور از ذهن نبود به این خاطر که محرم سال‌های سال در سپاهان بازی کرده و محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارد و از همه مهم‌تر در سال‌های اخیر ذوب‌آهن رقیب سپاهان بوده است.

 

 واقعیت چه بود؟

رسانه هواداری سپاهان در‌حالی دلیل این موضوع را به تعصب محرم نسبت داده بود که اسطوره سپاهانی‌ها علاوه‌بر پیشنهاد ذوب‌آهن، پیشنهاد سپاهان را هم رد کرده است. در این خصوص شنیده می‌شود بعد از جدی شدن حضور قلعه‌نویی در تیم‌ملی، تابش و سایر مسئولان سپاهان به‌سرعت مذاکره با گزینه‌های بعدی و در راس آنها محرم نویدکیا را آغاز کردند، اما وی به‌دلایل مختلف ازجمله نداشتن رابطه‌ای خوب با مدیر باشگاه و از سوی دیگر بسته نشدن تیم با نظر خودش؛ از پذیرفتن این پیشنهاد صرف‌نظر کرده و به نزدیکانش اعلام کرده دلیلی ندارد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که خودش نبسته و در این صورت هر اتفاقی هم بیفتد به ضرر او خواهد بود چون اگر نتیجه بگیرد می‌گویند تیم قلعه‌نویی را موفق کرده و اگر هم نتیجه نگیرد انتقاد می‌کنند که با این همه مهره نتوانست موفق شود!

بیشتر بخوانید:

واکنش سپاهان به احتمال حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

 هواداران مانع جدایی برادر محرم

نکته قابل توجه اینکه در روزهای گذشته صحبت از حضور رسول نویدکیا در لیست مازاد سپاهان شنیده می‌شد و حتی شایعه شده در جریان دیدار دوستانه سپاهان و سایپا به ابراهیم صادقی توصیه شده با توجه به اینکه رسول در افکار تاکتیکی قلعه‌نویی قرار ندارد، این بازیکن به سایپا برود که درنهایت این موضوع به بسته شدن قرارداد داخلی طرفین منجر شد، اما شب گذشته برخی هواداران سپاهان با آگاهی از این امر به باشگاه رفته و بعد از جنجالی که به راه انداختند، جلوی این انتقال را گرفتند و درنهایت هم قرارداد رسول نویدکیا با زردقباهای اصفهانی یک فصل دیگر تمدید شد.

 کی‌روش در اندیشه استقلال و پرسپولیس!

نکته قابل توجه در نقل‌و‌انتقالات پیوستن سروش رفیعی به سپاهان و همبازی شدن وی با کی‌روش استنلی بود؛ دو بازیکنی که در نیمه‌نهایی فصل گذشته جام حذفی حسابی از پس هم برآمده و کتک‌کاری به راه انداختند. این در‌حالی است که شاید این دو بازیکن در سپاهان همبازی یکدیگر نشوند چراکه کی‌روش استنلی فعلا به ایران بازنگشته و برخی منابع می‌گویند او قید این تیم را زده و سودای فسخ یک‌طرفه قرارداد را دارد.درخصوص این بازیکن شنیده می‌شود کی‌روش به نزدیکانش اعلام کرده در‌صورت جدایی قلعه‌نویی از سپاهان، اگر او بخواهد به فوتبالش ادامه دهد، ترجیح می‌دهد به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس بپیوندد تا به این واسطه بیشتر از هر زمان دیگری در فوتبال دیده شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس