کد خبر 1031319
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
حسین فرکی

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی در نهایت به سود فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین فرکی درباره عملکرد پیکان در نیم‌فصل اول و اینکه آنها نتایج خوبی در 16 بازی گذشته نگرفته‌اند، گفت: قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم، اما با بچه‌ها صحبت کردم و باید در نیم‌فصل دوم دنبال جبران باشیم. البته حق ما این نبود، چون در 10 هفته اول شرایط خوبی داشتیم و در ادامه چیزی که انتظار داشتیم، رخ نداد. بخشی از مشکلات ما هم مربوط به برنامه‌ریزی لیگ بود، چون دو بازی پیکان مقابل تراکتور و پارس جنوبی عقب افتاد و این موضوع برنامه تیم ما را به‌هم ریخت.

بیشتر بخوانید:

واکنش سپاهان به احتمال حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

وی ادامه داد: با عقب افتادن این دو مسابقه، برنامه تمرینی و مسافرت تیم ما به‌هم ریخت و بچه‌ها تا حدودی خسته شدند، در ضمن این برنامه باعث شد تا فصل نقل‌وانتقالات را هم تقریباً از دست بدهیم. فصل نقل‌وانتقالات از تاریخ 26 آذر ماه شروع شد، اما ما هفتم دی ماه آخرین بازی را انجام دادیم، بعد از آن هم یک هفته استراحت کردیم و در شروع تمرینات هم دو روز استراحت داشتیم. ما در مجموع هشت روز برای جذب بازیکن زمان داشتیم و در نهایت چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. با چند بازیکن هم صحبت کرده بودیم که موفق به جذب آنها نشدیم، چون توان مالی‌اش را نداشتیم. شش تیم بالای جدول و حتی برخی تیم‌های دیگر در پایین جدول هم شرایط مالی بهتری دارند و بازیکنان موردنظرشان را جذب کردند. با این حال تلاش می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مربی پیشین تیم ملی در ارتباط با با بحث انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال بیشتر روی گزینه ایرانی نظر دارد، تصریح کرد: در حال حاضر این به نفع فوتبال ماست که مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. فدراسیون هم نباید برای انتخاب مربی ایرانی تردید داشته باشد و باید به مربیان خودمان اعتماد کنیم. در این مدت دیدید که چه چالش‌هایی درباره مربیان خارجی ایجاد شد. اعتقاد من این است که مربی ایرانی همیشه با مشکلات کنار می‌آید، اما این موضوع درباره مربی خارجی صدق نمی‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس